וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: כינוס נכסים לאלי רייפמן

ביהמ"ש המחוזי בת"א הורה למנכ"ל אמבלייז להגיש בתוך שבוע דו"ח על כל נכסיו והוציא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ

קשה הדרך למטה: סגנית נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשייך, פרסמה היום את פסק הדין בשתי הבקשות שהגישו שניים מנושיו של רייפמן לבית המשפט בגין חובות בהם הודה, על פי בית המשפט.

השופטת הורתה לרייפמן להגיש בתוך 7 ימים דו"ח מלא על כל נכסיו, חובותיו, הכנסותיו והוצאותיו וכן הוציאה נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ בדרישה שיפקיד את דרכונו בתוך 24 שעות.

אלשיך, שחייבה את רייפמן בתשלום 50 אלף שקל הוצאות קבעה, כי "עניין לנו במקרה חריג וקיצוני, אשר בו חייב מושך את נושיו במצגים והבטחות סרק במשך חודשים ארוכים, מפר הסכמי פשרה בזה אחר זה, ובסופו של יום ממציא גרסת סרק שאין בה מאומה, כדי להתכחש לחבותו לחלוטין".

אלשיך המשכיה בדברים הקשים נגד רייפמן והסיפה, כי "קשה להמנע מן הרושם, שמרוץ עסקיו של החייב והאורח בו החשיב עצמו, לטענתו ולפי דבריו המפורשים, לאחד מעשירי ישראל, השכיחו מליבו את העובדה, כי אף הוא - ככל אדם אחר, כפוף לדין, שלא לומר לכללים הבסיסיים ביותר של תום לב והתנהלות בדרך מקובלת".

הבוקר הגיש רייפמן בקשה להחליף את עורכי דינו. רייפמן יוצג על ידי עו"ד שלמה ארדמן, אולם רייפמן החליט, כי עוה"ד דורון אפיק ושלומי תורג'מן, המייצגים את חברת אמבלייז, הם שייצגו אותו בהליכים המשפטיים המתנהלים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully