וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלד'ס מכריזה על פתיחת מתחמי קפה ברשת תחת השם מק-קפה; התפריט יכלול ארוחות בוקר ב-29.90 שקל

עדי דברת

31.3.2009 / 15:42

הרשת סיימה את 2008 עם מחזור מכירות של כ-470 מ' ש'; מצפה למחזור מכירות של חצי מיליארד שקל ב-2009


"כשבארה"ב התחילו למכור ארוחות בוקר, הן היוו 2% ממכירות הרשת. היום הן מהוות 30%" - כך אמר היום עמרי פדן, מנכ"ל ובעלים של רשת מקדונלד'ס ישראל לרגל ההכרזה על פתיחת מתחמי הקפה בחלק מסניפי הרשת.

כחלק מהמהלך, יפעלו בסניפי הרשת, לצד המסעדה, מתחמי קפה תחת השם מק-קפה. התפריט של המק-קפה יכלול ארוחות בוקר במחיר 29.90 שקל, קישים, פשטידות, מאפים, סנדוויצ'ים ועוד. עד כה, פתחה הרשת את המק-קפה בסניף בקניון איילון ובסניף ברוטשילד בתל אביב. בהמשך מתוכננת הסבת הסניף בקניון הזהב בראשל"צ.

הרשת, המונה 150 סניפים, מוסרת כי מתוכננת הסבה של עשרה סניפים בשנה, כאשר בסוף רבע מסניפי הרשת יוסבו למתכונת החדשה. מתחמי המק-קפה יפתחו אך ורק לצד המסעדות ולא כסניפים עצמאיים. בנוסף, תפתח הרשת שבעה עד עשרה סניפים חדשים בשנה הקרובה.

פדן מסר כי עלות שיפוץ סניף עומדת על 300 מיליון דולר לסניף, כאשר בפתיחת הסניפים החדשים והסבת עשרה סניפים קיימים תשקיע הרשת בשנה הקרובה כשישה מיליון דולר. עוד הוסיף פדן כי הוא מאמין כי עם הזמן, הרשת תשקיע יותר בשיפוץ והסבת סניפים מאשר בפתיחת חנויות חדשות, תלוי בקצב פתיחת הקניונים.

פדן סירב למסור את התחזיות לאחוז מהמכירות של מק-קפה ממכירות מקדונלד'ס בישראל ומסר כי "ייקח זמן לדעת כמה זה יתפוס מהמחזור של מקדונלד'ס. יכול להיות שייקח כמה שנים עד שאנשים יתרגלו לשתות קפה במקדונלד'ס".

רשת מקדונלד'ס סיימה את שנת 2008 עם מחזור מכירות של כ-470 מיליון שקל. הרשת מצפה למחזור מכירות של חצי מיליארד שקל ב-2009.

הקפה שיוגש במתחמי המק-קפה הוא מתוצרת "מאורו" האיטלקית והוא נטחן במקום. המאפים שיוגשו לצד הקפה מיובאים מצרפת ונאפים במקום.

מחירי הקפה ברשת:

אספרסו רגיל – 5.90 שקל - כפול 7.90 שקל
קפוצ'ינו רגיל – 7.90 שקל - גדול 9.90 שקל
לאטה - 10.90 שקל
אמריקאנו – 9.90 שקל
גרניטה לייט רגיל – 9.90 שקל - גדול 11.90 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully