וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה בין רשת ו-ynet יוצא לדרך: האתר המשותף עולה מחר לאוויר

מעיין כהן

31.3.2009 / 16:18

באתר המשותף יופיעו חדשות ערוץ 2, אולם בשלב זה לא יופיעו ב-ynet עצמו


אתר משותף לזכיינית ערוץ 2 רשת ואתר ynet יעלה לאוויר מחר, תחת הכתובת reshet.ynet.co.il. זאת, במסגרת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין הגופים, שנחשף לראשונה ב-TheMarker, הכולל שילוב כל תכני הווידיאו והאינטראקטיב של רשת בתוך ynet.

חלקו העליון של האתר מעוצב בדומה ל-ynet, עם לוגו משותף, וחלקו התחתון כולל את כל מותגי התוכן של רשת, בהם "המירוץ למיליון", "כלבוטק", "שבוע סוף", "צחוק מהעבודה", "החיים זה לא הכל" ו"משפחה חורגת".

כפי שפורסם, סלע המחלוקת בשיתוף פעולה בין שני הגופים היה תכני הווידאו של חברת החדשות של ערוץ 2, שרשת מחזיקה במחצית מבעלותה. בשלב זה, באתר המשותף יופיעו גם תכני חברת החדשות, אולם הם לא יופיעו באתר Ynet. מנהל ועורך האתר המשותף הוא אריאל וייס. מרשת נמסר, כי האתר יעבור שדרוג הדרגתי, ובין היתר יאפשר גם לייבא ממנו קבצים לאתרים אחרים כגון בלוגים ואתרי שיתוף קבצים (EMBED).

רקע: קשת נותרה היחידה בלי שותף אינטרנטי

שיתוף פעולה זה מותיר כיום את קשת כגוף הטלוויזיה היחיד שהפעילות האינטרנטית שלו היא עצמאית (באמצעות mako), לאחר שערוץ 10 רכש 50% מנענע, yes מפעילה אתר משותף עם וואלה ו-HOT משתפת פעולה עם Ynet.

אתר רשת עלה לאוויר כאתר עצמאי בינואר 2007. האתר, שהוקם בהשקעה צנועה יחסית, לא זכה להצלחה המקווה, ודישדש מאז הקמתו בסקרי TIM בתחתית העשירייה השנייה. לראשונה זכה האתר להתעניינות בספטמבר 2008, עם השקתה של תוכנית אינטרנטית נלווה לריאליטי "מפרץ האהבה". חרף זאת, האתר עדיין לא הצליח להיתפס כשחקן אינטרנט משמעותי. בעקבות כך החליטה רשת לשנות אסטרטגיה ומדרך עצמאית לפנות לשיתוף פעולה עם שחקן אינטרנטי מוביל.

העסקה הנוכחית עונה על אינטרסי שני הצדדים: Ynet מגדילה את היצע תוכן הווידיאו שלה, בעזרתו היא מקווה למשוך קהל חדש, ורשת תהנה מיתרונותיו של שותף אינטרנטי גדול ומבוסס, הממוקם במקום השלישי אחרי גוגל ו-וואלה בסקר TIM. מי שעשוי להיפגע משיתוף פעולה זה הם מתחריה העיקריים של ynet ובראשם וואלה המשתפת פעולה עם yes, ונענע10, המציעה את תכני הטלוויזיה של ערוץ 10. עם זאת, השאלה מה יקרה לשיתוף פעולה זה במידה שרשת תתמזג עם ערוץ 10 או עם קשת עדיין נותרה פתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully