וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אוביל אישית שינוי כיוון בכלכלה"

הגדיר את 3 יעדיה הכלכליים של ממשלתו:"לשמור ככל הניתן על מקומות העבודה, לפתור את משבר האשראי ולנהל מדיניות מאקרו-כלכלית אחראית"

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

ראש הממשלה הנכנס ושר העל לאסטרטגיה כלכלית, בנימין נתניהו, שלח לראשי המשק מסר מעודד במסגרת נאום הכניסה שלו לתפקיד בישיבה החגיגית של מליאת הכנסת להצגת ממשלתו.

"המשבר פוגע בכל אחד ואחד מאיתנו ומאיים על מקומות העבודה של רבבות ישראלים. איננו יודעים עדיין כיצד ומתי יסתיים, אבל בדבר אחד אני משוכנע: למשק הישראלי יתרונות ברורים המאפשרים לו להתמודד עם המשבר טוב יותר מכלכלות רבות אחרות", אמר נתניהו.

"בהיבט זה, דווקא גודלו המצומצם של המשק הוא יתרון - המשק הוא סירת מירוץ קטנה, וקל יותר לשנות כיוון של סירת מירוץ קטנה מאשר ספינה גדולה". נתניהו גם התייחס למינויו כשר על לאסטרטגיה כלכלית והתחייב "להוביל את שינוי הכיוון הזה באופן אישי ולקבוע את האסטרטגיה".

ראש הממשלה הנכנס הופרע ע"י חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (עבודה) וחברי כנסת נוספים, לאחר שאמר כי "ליבו שלו ולב כל חברי הממשלה עם העובדים שאיבדו את מקום עבודתם ערב חג הפסח".

נתניהו הגדיר בנאומו את שלושת יעדיה הכלכליים של הממשלה - "לשמור ככל הניתן על מקומות העבודה, לפתור את משבר האשראי ולנהל מדיניות מאקרו-כלכלית אחראית". דבריו זכו לקריאות ביניים מצד חברי אופוזיציה שצעקו לעברו "בלי ויסקונסין" וקריאות נוספות בגנות המדיניות הכלכלית בה נקט בקדנציה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully