וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנקנר: החל תהליך הדרגתי של התייצבות בשווקים

מיכאל רוכוורגר

31.3.2009 / 18:20

הקבוצה רשמה הפסד של 249 מיליון שקל בשנת 2008



קבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר פירסמה הערב את דו"חותיה הרבעוניים והשנתיים. הקבוצה רשמה ברבעון הרביעי של 2008 הפסד של 155 מיליון שקל ובסיכום שנת 2008 כולה הפסד של 249 מיליון שקל. התוצאות בשנת 2008 הושפעו בעיקר מהמשבר הכלכלי הגלובלי, מהפחתות חשבונאיות וכן מהוצאות מימון גבוהות שנרשמו בעקבות המדדים הגבוהים ברבעונים השני והשלישי.



בפברואר 2009 הפכה IDB פתוח לחברה פרטית לאחר שהשלימה הצעת רכש עצמית מלאה למניותיה בהשקעה של כ-281 מיליון שקל. החברה תמשיך להיות חברה מדווחת לציבור מתוקף היותה חברה בעלת סדרות אג"ח סחירות ובכוונתה להמשיך להתנהל בהתאם לאמות המידה המקובלות בחברות ציבוריות ולשמר מנגנוני ממשל תאגידי.



נוחי דנקנר, יו"ר קבוצת IDB, אמר היום: "הדו"חות שאנו מפרסמים היום הם בעיני תעודת כבוד למנהלים ולעובדים בקבוצת IDB שהשכילו להתמודד בהצלחה עם האתגרים הכל כך מורכבים שעמדו בפנינו בשנת 2008. על אף המשבר בשווקים הציגו החברות התפעוליות המרכזיות של הקבוצה רווחי שיא בשנה החולפת"



דנקנר אמר עוד "אני מעריך כי שיאו של המשבר הפינאנסי הגלובלי כבר מאחורינו וכי החל תהליך הדרגתי של התייצבות בשווקים על אף שהתנודתיות עדיין רבה. מובן שהמשק הישראלי יתגבר על המשבר, אולם השאלה היא האם מדינת ישראל תצליח לצאת מן המשבר מחוזקת והאם נחזור לקצב צמיחה מהיר כזה שאפיין אותנו בשנים האחרונות. לשם כך, נדרשת התמודדות נחושה של הממשלה החדשה המוקמת היום עם האתגרים הכלכליים תוך שילוב כוחות ושיתוף פעולה הדוק עם המגזר העסקי ועם ארגוני העובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully