וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת עסק חי למטאלינק - עשויה להפסיק את פעילותה אם לא תגייס הון נוסף

שמואל שוסטר

31.3.2009 / 19:52

למרות הקשיים סיכמה את הרבעון הראשון של 2009 עם תזרים מזומנים חיובי של חצי מיליון דולר


בתחילת פברואר הודיעה , ביחד עם פרסום דו"חותיה ל-2008 כי במידה ולא תמצא מקורות מימון חדשים תיאלץ החברה לצמצם את פעילותה באופן משמעותי ואולי אף להפסיק את פעילותה לחלוטין. כעת נראה כי החברה אכן בצרות. החברה פירסמה היום אזהרת עסק חי רשמית, בחתימת רואי החשבון שלה.

עם סיום השנה החזיקה ספקית הפתרונות לתקשורת בפס רחב בקופתה 5.8 מיליון דולר בלבד. מהנתונים שפירסמה היום עולה כי חשבון הבנק של החברה טפח במהלך הרבעון הראשון ונכון להיום מחזיקה החברה ב-8.8 מיליון דולר. הסיבה לגידול החד ביתרת המזומנים היא הלוואה בהיקף של 2.25 מיליון דולר שלקחה החברה ותזרים מזומנים חיובי בהיקף של כחצי מיליון דולר שנוצר במהלך הרבעון.

במהלך 12 החודשים האחרונים קרסה מניית מטאלינק, ולאחר שאיבדה 90% מערכה היא נסחרת כיום במחיר של 17 סנט, המשקפים לה שווי של 4.1 מיליון דולר בלבד. בשיא בועת ההיי-טק נסחרה מטאלינק לפי שווי של 680 מיליון דולר.

מטאלינק צפויה גם להיגרע בקרוב מהמסחר ברשימה הראשית של נאסד"ק. החברה, תאבד את מקומה ברשימה הראשית של נאסד"ק, מכיוון שכללי נאסד"ק קובעים כי על הציבור להחזיק במניות חברה בערך של לפחות 10 מיליון דולר כתנאי למסחר בנאסד"ק.

בעקבות זאת, הבורסה פנתה לחברה בהצעות חלופיות, בהן העברתה של החברה לרשימה המשנית בתאריך מוקדם מה-6 למארס. הדרישות מחברות הנסחרות בבורסה המשנית הן מחיר מינימום של דולר אחד למניה ואחזקה ציבורית של מניות בהיקף של 2.5 מיליון דולר לפחות או 10% ממניות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully