וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 מיליון פאונד בשביל להרים קרן

בקהאם הוא הכדורגלן המרוויח ביותר בעולם. מודרג חמישי בלבד ברשימת הספורטאים המרוויחים. הספורטאי המרוויח ביותר: טייגר וודס

אחת הטענות החוזרות שמופנות לדייויד בקהאם, היא שכל קשר בין היכולת של האנגלי על המגרש וסכומי הכסף שהוא רואה בסוף החודש, הינה חסרת פרופורציות. ואם מישהו חשב שהמצב השתנה בשנים האחרונות, שלא ממש האירו לקשר פנים, הוא טועה לגמרי. ברשימה שפרסם מגזין "פרנס פוטבול", נקבע כי בקהאם הוא הכדורגלן המרוויח ביותר בעולם.

בקהאם מחפה על משכורת שנתית "צנועה" של כ-4.5 מיליון פאונד מלוס אנג'לס גלקסי, עם כמעט 24 מיליון ליש"ט שהוא רואה מפרסומות ועסקאות פרסום. במקום השני ברשימה מפציע לאו מסי, עם 26.2 מיליון ליש"ט לעונה, וחברו משכבר, רונאלדיניו, שלישי עם 18 מיליון. כריסטיאנו רונאלדו רביעי עם כמעט 17 מיליון, כשאת רשימת עשרת הראשונים משלימים תיירי הנרי (15), קאקה (13.8), זלטאן (12.8), וויין רוני (12.4), פרנק למפארד (12), ג'ון טרי (10.7).

בדירוג הספורטאים הכולל, נמצא בקהאם רק במקום החמישי בעולם. ראשון, כמובן, הוא טייגר וודס, עם כ-66 מיליון ליש"ט לעונה. ענף הגולף שולט גם במקום השני, כשפיל מיקלסון מכניס כ-39 מיליון עונתיים לכיסו. יאו מינג הוא נציג הכדורסל הראשון ברשימה, עם 38, בעוד לברון ג'יימס מדורג שישי, עם 30 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully