וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החשמל: חשש להפסקות חשמל בשעות הערב

רוית הכט

16.4.2009 / 11:49

בשל עיצומי העובדים, עתודות החשמל הגיעו לרמה נמוכה מאוד. "יש להתכונן למצב של הפסקות חשמל מקומיות וקצרות בכל רחבי הארץ"

בחברת החשמל צופים, כי יכולת ייצור החשמל של החברה צפויה לרדת היום לרמה נמוכה, עד כדי סיכון ליכולתה לספק חשמל ללקוחות. כך מסרה היום חברת החשמל.

לדברי מנכ"ל החברה, עמוס לסקר, בשל החרפת עיצומי העובדים, ירדה יכולת הייצור של החברה לכדי 6,300 מגוו"ט בלבד. "השתלטות ארגון העובדים על מערכת ייצור החשמל ולמעשה גם על כל ניהול מערכת ייצור החשמל, הוא מעשה בריוני שעושה נזק עצום למשק החשמל של ישראל, מונע מהחברה לספק את הביקושים וגורם לפגיעה קשה בלקוחות. למעשה, הגורמים המקצועיים בחברה אינם יכולים לקבל מידע מדויק על יכולת ייצור החשמל ביחידות הייצור, ולכן גם אין מידע מדויק על יכולת אספקת החשמל ללקוחות". בתוך כך נודע, כי הנהלת חברת החשמל פנתה לבית הדין לעבודה בבקשה להורות לעובדים בתחנות הכוח לחזור לעבודה תקינה.

במידה והביקושים לחשמל יהיו גבוהים מיכולת הייצור, תיאלץ החברה לבצע הפסקות חשמל קצרות ומקומיות לסירוגין בכל רחבי הארץ, בין השעות 19.00 ל-22.00, כדי למנוע קריסה של כל מערכת החשמל.

חברת החשמל מבקשת מציבור הצרכנים להיערך בהתאם ולהסיט את השימוש במכשירים בעלי צריכת חשמל גבוהה, משעות השיא בין 18.00 ל- 22.00 לשעות הבוקר המוקדמות או לשעות הערב המאוחרות יותר. מדובר במכשירים כמו מדיח כלים, מכונת כביסה, תנור אפיה, כיריים חשמליים, דוד חשמלי, שואב אבק, כדומה. כמו כן, מומלץ לכוון את טמפרטורת המזגן ל- 25 מעלות. בנוסף ממליצה חברת החשמל להכין סוללות, תאורת חירום וגיבוי למכשירים רגישים ולמכשירים רפואיים.

באתר האינטרנט של החברה יינתן דיווח רציף www.israel-electric.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully