וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי ג'נרל אלקטריק צנחו ב-35% בגלל המיתון; רווחי NBC וחטיבת הפיננסים נחתכו

דפנה מאור

17.4.2009 / 14:04

חטיבות תשתיות האנרגיה והטכנולוגיה רשמו גידול נאה ברווח; המנכ"ל: "הספקות לגבי דירוג האשראי הוסרו"



ירידה של 35% נרשמה ברווחי ג'נרל אלקטריק ברבעון הראשון, בשל המיתון הקשה בארה"ב ובעולם. GE, קונצרן תעשייה ופיננסים ענקי, רשמה רווח נקי של 2.9 מיליארד דולר, או 26 סנט למניה,לעומת 4.47 מיליארד דולר בתקופה המקבילה. עם זאת, הרווח למניה היה גבוה מתחזיות האנליסטים ל-22 סנט.



הכנסותיה של GE, המייצרת מוצרים החל בנורות, דרך מנועים ועד ציוד רפואי מתקדם, ומספקת שירותי פיננסים וייעוץ, ירדו ב-9% ל-38.4 מיליארד דולר, חצי מיליארד דולר פחות מתחזיות האנליסטים.



חטיבת הפיננסים GE קפיטל רשמה רווח של 1.1 מיליארד דולר ברבעון, ולדברי החברה, צפויה להיות רווחית בסיכום 2009. אולם הרווח היה קטן ב-58% מהרווח בתקופה המקבילה. חטיבות נוספות שספגו מהלומות בשל המשבר הכלכלי היו חטיבת מוצרי הצריכה והתעשייה, עם נפילה של 75% ברווח; וחטיבת הבידור NBC יוניברסל, שהרווח שלה נפל ב-45% ל-391 מיליון דולר. חטיבת תשתיות האנרגיה, עם זאת, רשמה גידול של 7% בהכנסות, וזינוק של 19% ברווח, וחטיבת תשתיות הטכנולוגיה רשמה גידול ברווח ואי שינוי בהכנסות.



מנכ"ל החברה, ג'ף אימלט, אמר כי למרות האתגרים הקשים שבפני GE, החברה נמצאת במצב נזילות משופר, וספקות לגבי דירוג האשראי שלה הוסרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully