וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט רמדיה יחל בקרוב

מאת נורית רוט

19.4.2009 / 7:03

כך קבע בית משפט השלום בפתח תקוה. הפרקליטות תעביר לנאשמים בשבועות הקרובים את חומר החקירה שנאסף בגרמניה



>> שופטת בית משפט השלום בפתח תקוה, ליה לבאון, קבעה בסוף השבוע כי הדיון במשפט רמדיה יחל להישמע "מיד בתום חג הפסח", וישמע ברציפות שלושה ימים בשבוע. מועד מדיוק טרס נקבע. כתב האישום בפרשה הוגש במאי 2008.

השופטת קיבלה את דברי הפרקליטות לפיהם הפרקליטות שוקדת על הבאת חומר החקירה שהתבקש מגרמניה ואיסופו. השופטת ציינה כי החומר יועבר להגנה בתוך שבועות, כדי לייעל את הדיון.



בכך התקבלה למעשה בקשתו של מנהל רמדיה לשעבר, גדעון לנדסברגר, המיוצג על ידי עו"ד רלי לשם, שהגיש בסוף דצמבר האחרון בקשות לקבלת חומר החקירה שנאסף על ידי משטרת גרמניה בחקירה נגד "הומאנה", יצרנית פורמולות המזון לתינוקות של רמדיה. לטענת ההגנה, היא לא הצליחה לקבל מהפרקליטות את חומר החקירה במלואו, אף שחלפה יותר מחצי שנה מאז שהוגש כתב האישום.



לפני כחודשיים דחתה השופטת עינת רון את טענת הפרקליטות כי חומר חקירה זה אינו רלוונטי למעשים המיוחסים לרמדיה בישראל, ונזפה בפרקליטות על שלא העבירה עדיין את החומר לסנגוריה.



בנוסף קבעה לבאון, כי בשלב זה לא יופרד משפטם של שלושת נאשמי רמדיה ממשפטם של שלושה נאשמי משרד הבריאות, שכן לדבריה מדובר לכאורה בפרשה אחת ששותפים לה כל המואשמים, וכן משום שלא נראית אפשרות לפגיעה מובהקת בהגנת מי מהנאשמים כתוצאה מהשמיעה במאוחד. נאשמי רמדיה האחרים בתיק הם טכנולוג המזון לשעבר של רמדיה, פרדריק בלק, המיוצג על ידי עו"ד נתי שמחוני, ואחד מהבעלים, משה מילר. (פ 2613/08).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully