וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם הרכבת - תשובה מכר לרמי לוי

רנית נחום-הלוי

19.4.2009 / 11:10

דלק נדל"ן מכרה את חלקה בחטיבת הקרקע במתחם הרכבת בירושלים תמורת 25 מיליון שקל - פי 2 מהשווי בספרי החברה


איש העסקים רמי לוי, הבעלים של רשת החנויות 'שיווק השקמה' רכש מחברת דלק נדל"ן את חטיבת הקרקע "מתחם הרכבת" ברחוב דרך בית לחם בירושלים בשווי של כ-25 מיליון שקל. כך נודע ל-TheMarker. מדובר בחטיבת קרקע בשטח של כ-4.9 דונם. רמי לוי, באמצעות חברת "רכבת המושבה" שבבעולותו רכש 2.2 דונם מהשטח תמורת 12 מיליון שקל. את היתרה, 2.7 דונם, רכש לוי באופן פרטי תמורת כ-13.5 מיליון שקל.

חברת דלק נדל"ן, בשליטת איש העסקים יצחק תשובה, מדווחת כי מכרה את חלקה פי 2 משוויו בספרי החברה, המסתכם ב-12.8 מיליון שקל. העסקה תניב לחברה רווח תזרימי בסך של כ-21 מיליון שקל.

נכון להיום שימש המתחם כנכס מניב והושכר לחברת שגריר בשכר דירה שנתי של חצי מיליון שקל. בתחום הקרקע קיימים מיכלי אגירת דלק, מבנים חד קומתיים ודו קומתיים וסככות פח בשימושים שונים כגון: מוסכים לרכב, מבני משרדים, אחסנה ואחסנה פתוחה.

עסקה זו מצטרפת לעסקות נוספות שביצעה החברה בחודשים האחרונים בהיקף כולל של למעלה מ-800 מיליון שקל במסגרת האסטרטגיה למימוש נכסים והנזלת קופת החברה. לפני מספר חודשים הודיעה החברה על מכירת תחנת הדלק הכח ראשון תמורת 41.6 מיליון שקל. כמו כן ביצעה החברה עסקה עם מגדל אשר הכניסה לה כ-237 מיליון שקל. החברה גם מכרה את בית הרצל בתל אביב בכ-42 מיליון שקל וכן מכרה בניין משרדים בשטוקלהום, שבדיה, באמצעות חברה נכדה dgre, לפי שווי של כ-110.5 מיליון שקל.

דלק נדל"ן נכסים מניבים נמצאת בבעלות דלק נדל"ן (100%). החברה מחזיקה בנכסים מניבים בשווי של כ-650 מיליון שקל בישראל בתחומי המסחר, המשרדים ותחנות תדלוק. כמו כן, בבעלות החברה כ-25 נכסים מניבים בישראל - חלק החברה בשטח עיקרי של למעלה מ-100 אלף מ"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully