וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ECI תפטר כ-100 עובדים - מתוכם 50 בישראל; תבצע קיצוץ שכר של כ-6% לעובדים המשתכרים מעל 10 אלף שקל

עידו סולומון

19.4.2009 / 12:04

תוציא את עובדיה ליום חופש ללא תשלום מדי חודש; החברה צופה שתמשיך לגייס אנשי מו"פ במהלך השנה



ECI טלקום, ספקית גלובלית של תשתיות רשת מתקדמות למעבר לרשתות הדור הבא, הודיעה היום על יישום תוכנית אסטרטגית לפיתוח עסקיה תוך התאמה למשבר הפיננסי הפוקד את שווקי העולם.



במסגרת התוכנית תפטר החברה 50 עובדים בישראל ומספר דומה של עובדים ביחידותיה בחו"ל, תבצע הורדת שכר של כ-6% לעובדים המשתכרים מעל 10 אלף שקל בחודש, ותוציא את עובדיה ליום חופשה אחד ללא תשלום מדי חודש, זאת עד לסיום השנה הנוכחית. החברה הודיעה שהקימה מרכז ייעוץ והשמה וקרן ייעודית לטיפול בסיוע לפורשים.



במקביל, החברה צופה שתמשיך לגייס אנשי מחקר ופיתוח במהלך השנה, וכן אנשי מכירות ותמיכה בטריטוריות ממוקדות, וצופה שבסוף שנת 2009 תחזור למעשה למצבת כוח אדם הגדולה או שווה למספרים הנוכחיים, אולם בחלוקה מקצועית שונה לרוחב החברה.



במרכזה של התוכנית החדשה יוזמה משולבת הכוללת המשך גידול ממוקד בהשקעות המחקר והפיתוח בחברה וגידול בהשקעות תומכות-לקוח בטריטוריות נבחרות, לצד תוכנית התייעלות.



מהחברה נמסר כי: "הנהלת ECI עקבה וממשיכה לעקוב בזהירות אחר התפתחות המשבר העולמי והשפעתו על תחומי העסקים והשווקים בהם היא פועלת, תוך התמקדות מיוחדת בלקוחותיה. בצד ההכנות לכל תרחיש עסקי אפשרי, החליטה החברה להמשיך ולהגדיל את השקעותיה במחקר ופיתוח בשנת 2009 ב-15% נוספים, וזאת מתוך שאיפה לצאת מהמשבר הגלובלי הפוקד את העולם עם סל מוצרים מתקדם, אטרקטיווי ותחרותי, שיתמוך בהמשך מגמת הגידול של החברה בשנים הבאות".



רפי מאור, נשיא ומנכ"ל ECI, אמר כי "המשבר הפיננסי הפוקד את השווקים הכלכליים בעולם כולו, והחלטתנו להמשיך בהשקעות מסיוויות לתמיכה בגידול המתמשך בעסקינו, מחייבים אותנו לנקוט בשורה של צעדי התייעלות, שיחזקו את כושר התחרות של החברה ויציבו אותנו בעמדת מובילות בסיומו של המשבר העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully