וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע אחרי הרכישה: רחל בן-צבי זיו מונתה למנכ"לית קבוצת SBC; שירי אבקסיס תכהן כסמנכ"לית

אופיר בר-זהר

19.4.2009 / 14:42

השתיים מילאו תפקידים בקבוצת SBC טרם רכישתה על ידי יאיר ציוני



כמה שבועות לאחר שאיש העסקים יאיר ציוני, בעליה של קבוצת מוטומדיה המוציאה לאור את מגזיני הגה ומוטו, רכש את קבוצת המגזינים SBC תמורת 3.35 מיליון שקל וכן התחייבויות לבנקים בסך 5-7 מיליון שקל, הוא מינה שתי עובדות מהקבוצה לניהולה. ל-TheMarker נודע כי כמנכ"ל הקבוצה תכהן רחל בן-צבי זיו ולתפקיד סמנכ"ל הקבוצה מונתה שירי אבקסיס. ציוני רכש את הקבוצה מידי לאחר שמונה נאמן, זאת מאחר ונקלעה לחובות של 53 מיליון שקל.



המנהלות החדשות של קבוצת מוטו תקשורת הן עובדות קבוצת SBC לשעבר. מהחברה נמסר כי השתיים מונו הואיל והבעלים החדשים של הקבוצה מעריך את יכולותיהן הניהוליות והמקצועיות וכן בגין פועלן לשמר את פעילותה התקינה של SBC לשעבר בתקופת חוסר הוודאות שקדמה לרכישתה על ידו.



הקבוצה החדשה, מוטו תקשורת, היא קבוצת המגזינים הגדולה בישראל. הקבוצה תוציא לאור מגזינים מובילים בתחומם ובהם "הורים וילדים", "דרך האוכל", "גלילאו", "מאמא אינפו", "נישה", "חיים אחרים", "הגה", "מוטו" ו-"מסע אחר".



בן-צבי זיו (33) היא בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ושימשה עד לאחרונה מנהלת המחלקה המסחרית בתחום ההורות ב-SBC. בן-צבי החלה את דרכה המקצועית כפלנרית מדיה במשרדי פרסום ומנהלת פרסום בשבועון "לאישה". לפני כ-4 שנים הצטרפה לקבוצת SBC ומילאה מספר תפקידים מרכזיים בקבוצה: מנהלת פרסום מגזין הורות למגזר הערבי, מנהלת פרסום הורים וילדים, ובשנה וחצי האחרונות מנהלת תחום הורות, מחלקה הכוללת מגזיני הורות, כנסים ופרויקטים מיוחדים.



אבקסיס (30) היא בעלת תואר ראשון בניהול ושיווק ושימשה עד לאחרונה כמנהלת מסחרית של תחום הלייף סטייל והתחום העסקי. את דרכה ב-SBC החלה לפני כשנתיים וחצי כאשר שימשה כמנהלת פרסום של פורבס, ולאחר מכן כעוזרת סמנכ"ל השיווק. בעבר שימשה כמנהלת פרסום והפקה בחברת מוטו מדיה. בתפקידה כסמנכ"לית הקבוצה תנהל אבקסיס את מחלקת מגזיני הלקוח ופרויקטים מיוחדים ובין השאר תנהל את המערך הלוגיסטי והתפעולי של החברה.



בן-צבי זיו מסרה בתגובה כי: "בעזרת צוות העובדים המצוין ובעזרת הבעלים החדש נפעל למימוש הפוטנציאל האדיר שטמון בקבוצת מוטו תקשורת. הקבוצה החדשה תוביל את שוק המגזינים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully