וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוכנות היהודית מהדקים את החגורה: סגל הניהול הבכיר יקצץ 10% משכרו

עידו סולומון

19.4.2009 / 17:40

מאז תחילת המשבר הכלכלי העולמי והירידה בהיקף התרומות החלה הסוכנות היהודית בתוכנית התייעלות רחבת היקף


כחלק מתוכנית ההתייעלות והקיצוצים בסוכנות היהודית בעקבות המשבר הכלכלי העולמי וירידה בהיקף התרומות, החליטו אנשי סגל הניהול הבכיר בסוכנות היהודית לקצץ 10% משכרם.

מאז תחילת המשבר הכלכלי העולמי וירידה בהיקף התרומות החלה הסוכנות היהודית בתוכנית התייעלות רחבת היקף שכללה קיצוץ של כ-10% מתקציבה בסך של כ-45 מיליון דולר, צמצום עלויות, קיצוץ במקצת מהתוכניות, שינוים מבניים ועוד. כמו כן יושמו כלים טכנולוגיים חדישים על מנת לאפשר חיסכון בעבודת השליחים בשטח, הורחב שיתוף הפעולה עם ממשלת ישראל במספר תוכניות ועוד.

מתוך רצון להזדהות עם התהליך שפוקד את הארגון, עם העובדים והתורמים, החליטו עובדי סגל הניהול הבכיר בסוכנות היהודית לקצץ משכרם, בהתאמה לשיעור הקיצוץ בתקציב.

"עלינו להדק חגורה גם באופן אישי", אמר מנכ"ל הסוכנות היהודית, משה ויגדור. "זו תקופה קשה לסוכנות היהודית, לפילנתרופיה היהודית ולמדינת ישראל. עלינו לגלות אחריות כלפי העובדים המסורים והשליחים שלנו, וכלפי התורמים בקהילות היהודיות בכל רחבי העולם שבוטחים בנו גם היום וממשיכים לתרום לנו כדי שנבצע את המשימות החשובות שלנו בחיזוק הקשר בין מדינת ישראל לבין יהדות התפוצות".

"למרות הקושי התקציבי אנחנו עושים את כל המאמצים לקיים את הפעילות בכל העולם באותו ההיקף, בסיוע השותפים הנאמנים שלנו בקרב יהדות התפוצות ובממשלת ישראל", הוסיף ויגדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully