וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואנית שברולט תשיק את קרוז - מתחרה למאזדה 3 וקיה פורטה

דניאל שמיל

19.4.2009 / 17:58

הקרוז תימכר בישראל עם שני מנועים - 1.6 ליטר עם 112 כ"ס ו-1.8 ליטר עם 140 כ"ס


UMI, יבואנית שברולט, משיקה בישראל את הקרוז - מחליפת האופטרה הוותיקה. הקרוז היא משפחתית קומפקטית מודרנית, שיחד עם מאזדה 3 החדשה וקיה פורטה, ינסו להפוך לרבות מכר בשוק הרכב הישראלי המצטמצם.

הקרוז תימכר בישראל עם שני מנועים - 1.6 ליטר עם 112 כ"ס ו-1.8 ליטר עם 140 כ"ס. הגרסה הבסיסית תיכלל בקבוצה 2 ותעלה 115 אלף שקל, וגרסת ה-1.8 מיועדת להימכר בקבוצה 3 (במחיר של 132 אלף שקל).

שתי הגרסאות מצוידות בתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים. המכונית החדשה היא אחת הארוכות בקטגוריה, ונמתחת לאורך של 460 ס"מ, עם בסיס גלגלים של 269 ס"מ - שנייה רק להונדה סיוויק. הקרוז מגיעה לישראל במפרט בטיחות שכולל שש כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות.



במסיבת העיתונאים שנערכה עם ההשקה העריך אבי ארוך, מנכ"ל UMI, כי הליכי פשיטת הרגל של ג'נרל מוטורס לא ייפגעו ביבוא לישראל והחברה תשמור על המותגים הפופולאריים שלה, בניהם שברולט. לדבריו, המצב הכלכלי יגרום לג'נרל מוטורס לייצר יותר מכוניות קטנות וחסכוניות, המתאימות לשוק הישראלי.

ארוך אמר גם כי "אנחנו מתהפכים בלילה מחוסר שינה לא בגלל המלאי שלנו, אלא בגלל מלאי של יבואנים אחרים עם מכוניות שעברה כמעט שנה מתאריך הייצור שלהן. זה גורם ליבואנים לעשות צעדים בלתי הגיוניים".

בכירים ב-UMI טוענים כי תוצאות הרבעון הראשון, בו הגדילו את נתח השוק שלהם מותגים כמו ניסאן ויונדאי, לא מעידים בהכרח על מכירות, אלא שינוי בעלות למכונית שעברו יותר מ-12 חודש מאז ייצורן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully