וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: סיסקו תפטר עשרות עובדים נוספים בישראל

פז וייסמן

20.4.2009 / 7:11



>> סיסקו ישראל צפויה לפטר עשרות עובדים מתוך 620 עובדי מרכז הפיתוח המנוהל על ידי יובל שחר. זאת כחודש וחצי לאחר שפיטרה כ-80 עובדים. לפני כחודש עזבה מנהלת סניף השיווק והמכירות של סיסקו בישראל בינה רזינובסקי את תפקידה עקב סיבות משפחתיות.

בסבב הפיטורים הקודם, שנערך כחלק משינוי ארגוני, היו 80 המפוטרים ככל הנראה עובדי החברות פי-קיוב, אקטונה וריברהאד, שנרכשו על ידי סיסקו לפני ארבע שנים.



מנכ"ל החברה העולמית ג'ון צ'יימברס אמר לפני כחודש בשיחות עם אנליסטים בחו"ל כי סיסקו צפויה לפטר 1,500-2,000 עובדים ברחבי העולם. ייתכן שאין זה גל הפיטורים היחיד שתעבור החברה העולמית בתקופה הקרובה לנוכח המשבר הכלכלי.



אין זו הפעם הראשונה שחברות רב-לאומיות המנהלות מרכזי פיתוח בישראל מצמצמות את הפעילות המקומית שלהן. בחלק גדול מהמקרים החברות רוכשות את הטכנולוגיה, ולאחר מכן מעתיקות את המשך הפיתוח למקומות זולים יותר בעולם, בהם הודו.



בשבוע שעבר פיטרה חברת 3DV Systems, אשר נרכשה בידי מיקרוסופט לפני חודשיים, את כל עובדיה, כ-40 במספר, לאחר שהרוכשת קיבלה לידיה את הקניין הרוחני שלה. כמו כן פיטרה מיקרוסופט כ-50 עובדים בינואר, בין היתר עובדי חברת הסטארט-אפ Gteko שנרכשה ב-2006 תמורת 120 מיליון דולר.



בסיסקו ישראל מכחישים את הידיעה אבל לא שוללים את האפשרות לפיטורים בעתיד, במידה שהמשבר הכלכלי יימשך. מהחברה נמסר בתגובה: "סיסקו בוחנת באופן קבוע את השקעותיה העסקיות ומשאביה במערך העובדים כחלק מהליך ניהול החברה". עוד הוסיפו מקורות בסיסקו כי לא יודעים כרגע על הליך כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully