וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דף חדש ל-SBC: רחל בן-צבי זיו מונתה למנכ"ל הקבוצה

מאת אופיר בר-זהר

20.4.2009 / 7:11

כסמנכ"ל הקבוצה, ששמה מוטו תקשורת, מונתה שירי אבקסיס. השתיים מילאו תפקידים בקבוצת SBC לפני שנרכשה על-ידי בעלי מוטומדיה



>> כמה שבועות לאחר שאיש העסקים אילן ציוני, בעליה של קבוצת מוטומדיה המוציאה לאור את מגזיני "הגה" ו"מוטו", רכש את קבוצת המגזינים SBC תמורת 3.35 מיליון שקל וכן התחייבויות למנויים בסך 5-7 מיליון שקל - הוא מינה שתי עובדות לשעבר בקבוצה לניהולה. רחל בן-צבי זיו מונתה לתפקיד מנכ"ל הקבוצה החדשה, מוטו תקשורת, ושירי אבקסיס מונתה לתפקיד סמנכ"ל הקבוצה.

מהחברה נמסר כי השתיים מונו משום שציוני מעריך את יכולותיהן הניהוליות והמקצועיות, וכן בשל מאמציהן לשימור פעילותה התקינה של SBC בתקופת חוסר הוודאות שקדמה לרכישתה. מוטו תקשורת, כיום קבוצת המגזינים הגדולה בישראל, תוציא לאור מגזינים כמו "הורים וילדים", "דרך האוכל", "גליליאו", "מאמא אינפו", "נישה", "חיים אחרים", "הגה", "מוטו" ו"מסע אחר".



בן-צבי זיו (33) היא בעלת תואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק. היא החלה את דרכה המקצועית כפלנרית מדיה במשרדי פרסום ומנהלת פרסום בשבועון "לאישה". לפני כארבע שנים הצטרפה לקבוצת SBC ומילאה כמה תפקידים מרכזיים בקבוצה, כמו מנהלת פרסום מגזין הורות למגזר הערבי, מנהלת פרסום הורים וילדים, ובשנה וחצי האחרונות מנהלת תחום הורות, מחלקה הכוללת מגזיני הורות, כנסים ופרויקטים מיוחדים.



אבקסיס (30) היא בעלת תואר ראשון בניהול ושיווק. את דרכה ב-SBC החלה לפני כשנתיים וחצי כאשר שימשה מנהלת פרסום של "פורבס", עוזרת סמנכ"ל השיווק ומנהלת מסחרית בתחום הלייף סטייל. בעבר שימשה מנהלת פרסום והפקה בחברת מוטו מדיה. בתפקידה כסמנכ"ל הקבוצה תנהל אבקסיס את מחלקת מגזיני הלקוח ופרויקטים מיוחדים, וכן תנהל את המערך הלוגיסטי והתפעולי של החברה.



בן-צבי זיו מסרה בתגובה: "בעזרת צוות העובדים המצוין ובעזרת הבעלים החדש נפעל למימוש הפוטנציאל האדיר שטמון בקבוצת מוטו תקשורת. הקבוצה החדשה תוביל את שוק המגזינים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully