וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוים מנסה להרחיב העיקולים על גאידמק

מאת הילה רז

20.4.2009 / 7:11

לטענתו, גאידמק מחזיק שני נכסים שבבעלותו על שם בנו אלכסנדר בניסיון לא להשיב לו חוב של 55 מיליון שקל; הנכסים התגלו בבירור שערך טרוים עם יוסי מילשטיין



>> איש העסקים יוסף טרוים הגיש אתמול בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב שיצהיר כי שני נכסים בהרצליה ובתל אביב שייכים לגאידמק, על אף שאינם רשומים על שמו. זאת כדי שיוכל להטיל עליהם עיקולים.

בבקשה מציין טרוים כי עד לנובמבר 2001 היה גאידמק בעל השליטה בחברת אפריקה ישראל באמצעות חברות זרות שהיו בבעלותו. במסגרת זו קיבל גאידמק את האפשרות לרכוש דירת דופלקס ברחוב לוי אשכול בצפון תל אביב במחירים נמוכים ממחירי השוק, אך מכיוון שהיה בעל השליטה בחברה ציבורית, נרשמה הערת אזהרה לטובת בנו, אלכסנדר גאידמק.



בנוסף טוען טרוים כי בירור שערך עם יוסי מילשטיין, לשעבר עוזרו של גאידמק, העלה כי גאידמק הוא המחזיק והבעלים של בית ברח' האשל בהרצליה, הרשום על שם חברת אנטונלה פרופרטיס. לדברי טרוים מילשטיין אמר לו כי גאידמק נהג להשתמש בבנו לצורך רישום נכסים שונים השייכים לו.



לגרסת טרוים פסק בורר קבע כי על גאידמק לשלם לו כ-55 מיליון שקל. ואולם, לטענתו לאחר שהטיל עיקולים על נכסיו בישראל, הוא יקבל לכל היותר כ-13.5 מיליון שקל. טרוים מציין כי הוא מחזיק בעיקולים על זכויותיו של גאדימק בנכסי מקרקעין בקיסריה ובירושלים.



באוגוסט 2008 נקבע בהליך בוררות כי גאידמק ישלם כ-55 מיליון שקל לטרוים בגין הפרת חוזה לרכישת מפעל פוספטים בקזחסטאן. ערעור על פסק הבורר נדון כעת בין הצדדים. טרוים מיוצג על ידי עו"ד שחר הררי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully