וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היין יהיה טעים יותר בליל ירח מלא

גרדיאן

20.4.2009 / 7:11



>> המשבר הכלכלי בבריטניה הביא את הקמעוניות הגדולות לחפש דרכים מקוריות יותר ויותר לשיווק מוצריהן. דוגמה אחת כזו היא היין, מוצר מותרות באופן יחסי. כדי לעודד את מכירות היין, מנסות רשתות המרכולים ליישם תיאוריה נושנה: טעם היין משתנה בהתאם למופע הירח.

טסקו ומרקס אנד ספנסר, הרשתות שביחד אחראיות לשיווק שליש מהיין בבריטניה, מזמינות כיום את המבקרים לטעימות יינות בזמנים המיטביים לפי לוח השנה הביו-דינמי, המבוסס על שנת הירח. לוח שנה זה מתפרסם כבר 47 שנה, הודות למריה תון הגרמניה, המסווגת את הימים כ"פרי", "פרח", "עלה" או "שורש" - פרי ופרח הם הטובים ביותר לטעימות, ואילו עלה ושורש הגרועים ביותר. מרקס אנד ספנסר, למשל, יעצה ללקוחות שלא לפתוח בקבוקי יין בימי "שורש" כדי להימנע מאכזבה. טסקו קובעת את טעימות המבקרים לפי לוח שנה זה כבר יותר משנתיים.



סוף השבוע האחרון היה שורשי. המאמינים בתיאוריה מודים כי ליין יש טעם לוואי של "דרואידים מרקדים לאור הירח", אך גורסים כי ניתן להסביר זאת אם חושבים על היין בבקבוק כאורגניזם חי המגיב לקצב הירח, בדומה לביולוגיה האנושית. בשבוע הקרוב, זמן שתיית היין הטוב ביותר צפוי להיות בין 20:00 ביום רביעי ועד 11:00 ביום חמישי, וכן בערב שבת ובשבת. ארוחת הצהריים ביום רביעי אמורה להיות הגרועה ביותר עבור יין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully