וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזרי הכרייה והפיננסים מובילים את בורסות אירופה לירידות: פרנקפורט מאבדת 1%; פאריס יורדת ב-0.9%

אשר שכטר

20.4.2009 / 11:35

מניית BHP ביליטון מאבדת 1.6%; מניית קרדי אגריקול יורדת ב-2.8%


בורסות אירופה רושמות היום ירידות שערים, בהובלת חברות הכרייה והתשתיות, זאת בעקבות החשש מירידה ברווחי החברות. המסחר מתנהל במגמה שלילית למרות עליות שערים שנרשמו הבוקר בבורסת אסיה בעקבות הציפיות להתאוששות כלכלית של סין ועל רקע עלייה שלישית ברציפות במחירי הבתים בבריטניה בחודש אפריל. בורסת לונדון עולה ב-0.02%, בעוד שבורסת פרנקפורט יורדת ב-1% ופאריס מאבדת 0.9%.



אתר הנדל"ן הבריטי, רייטמוב, דיווח היום כי מחירי הבתים בבריטניה עלו באפריל ב-1.8% לעומת מארס, זה החודש השלישי ברציפות, בעקבות שיפור בתנאים בשוק המשכנתאות במדינה. למרות העלייה במחירים נפלו מחירי הבתים בלונדון ב-3.2%. החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט מצביעים על ירידות שערים, על רקע תחזיות האנליסטים כי רווחי החברות יוסיפו לרדת גם ברבעונים הקרובים והערכות כי הראלי בשוקי המניות צפוי להסתיים.

מניות הכרייה והנפט רושמות כעת ירידות שערים, בעקבות ירידה במחירי הנפט והמתכות. מניית BHP ביליטון יורדת ב-1.6%. מניית ריו טינטו מאבדת 1%. מניית רפסול מאבדת 0.8%, על רקע ירידה של 1.4% במחיר הנפט כעת ל-49.62 דולר לחבית.

מגזר הפיננסים רושם גם הוא ירידות שערים, למרות דו"חות חזקים אותם פירסמו בשבוע שעבר גולדמן סאקס, וולס פארגו, ברקליס וג'יי.פי מורגן צ'ייס. מניית BNP פאריבה מאבדת 1.2%. מניית סוסייטה ז'נרל מאבדת 1.6%. מניית קרדי אגריקול מאבדת 2.8%.

מנייתה של ענקית התרופות, גלקסו סמית-קליין, עולה ב-0.1%, לאחר שהחברה הודיעה על רכישתה של יצרנית התרופות הפרטית, שטיפל, המייצרת תרופות לטיפול במחלות עור תמורת 2.9 מיליארד דולר לפחות במזומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully