וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעשייה האווירית וסינרג'י בברזיל השיקו הקמת חברה משותפת בהשקעה ראשונית של של 1.5 מיליון דולר

אורה קורן

20.4.2009 / 14:14

החברה תייצר בברזיל מערכות בטחוניות מתקדמות ותרכוש חברות יחודיות בדרום אמריקה בהשקעות נוספות



בתערוכת הביטחון והתעופה של אמריקה הלטינית (LAAD) שהסתיימה בסוף שבוע שעבר בריו דה ז'נרו, ברזיל, הכריזו יו"ר התעשייה האווירית (תע"א), יאיר שמיר ומנכ"ל קבוצת סינרג'י, ג'רמן אפרומוביץ' (German Efromovich) על הקמת חברה משותפת בברזיל, EAE Aerospace Engineering. החברה הדרום אמריקאית פועלת בתחומי תעופה, מספנות ותעשיית הדלק.



שמיר אמר כי:"הקמת החברה היא תוצאה של שיתוף פעולה פורה ומוצלח בין התע"א לקבוצת סינרג'י. EAE תפעל בברזיל ובשווקים פוטנציאלים נוספים בדרום אמריקה בתחום התעופתי, הימי והגנת המולדת".



אפרומביץ' העריך כי "הקמת חברת EAE עם שותפה בעלת ניסיון נרחב כמו תע"א, תאפשר את קידום האסטרטגיה של תאגיד סינרג'י להיות גורם מוביל ודומיננטי בתחומי הביטחון והתעופה בברזיל ומדינות אמריקה הלטינית".



בהקמת החברה ישקיע כל צד בשלב ראשון 750 אלף דולרים. מתע"א נמסר, כי החברה המשותפת בברזיל תציע ללקוחותיה מערכות מתקדמות דוגמת מל"טים, מערכות מכ"מ, מערכות ניווט, מערכות ופלטפורמות ימיות, מערכות להגנת גבולות יבשתיים וימיים, שירותי השבחה והסבה למטוסים לשימוש צבאי ואזרחי.



החברה המשותפת (EAE) המבוססת על שותפות אסטרטגית תתמוך בהעברת ידע, פיתוח משותף של פרויקטים עבור משרד ההגנה הברזילאי, יחידות מחקר ופיתוח של הצבא הברזילאי, מוסדות אקדמיים וחברות מקומיות.



בהמשך, תרחיב EAE את פעילותה בעזרת רכישות אסטרטגיות של חברות מקומיות בעלות תחומי פעילות ייחודים בברזיל. EAE תפעל ממשרדים במחוזות ריו דה ז'נרו וסאו פאולו כאשר פעילות תעשייתית התחלתית תתבצע במספנות ומתקנים תעופתיים בבעלות סינרג'י. מתקנים נוספים יתווספו עם הרחבת פעילות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully