וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינסוויי קיבלה אישור ממשרד הבריאות לניסוי רב מרכזי בחולי דיכאון מז'ורי

יעל פולק

20.4.2009 / 14:54

החברה קיבלה בחודש האחרון אישור נוסף ממשרד הבריאות לבצע ניסוי בחולי אלצהיימר בבית החולים איכילוב


קיבלה היום את אישור משרד הבריאות לביצוע ניסוי רב מרכזי במכשיר Deep TMS של החברה במטופלים הסובלים מדיכאון מז'ורי. הניסוי יתבצע במרכז לבריאות הנפש באר יעקב, במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה, ביה"ח הדסה עין-כרם, ביה"ח שלוותא וביה"ח כפר שאול. מתחילת השנה התחזקה מניית החברה ב-21%.

האישור יאפשר לחברה להתחיל בביצוע ניסוי רב מרכזי גם בישראל, זאת בהמשך לאישור ה-FDA לביצוע ניסוי רב מרכזי בארה"ב. החברה קיבלה בחודש האחרון אישור נוסף ממשרד הבריאות לבצע ניסוי בארץ בחולי אלצהיימר בבית החולים איכילוב.

עוזי סופר, מנכ"ל החברה אמר כי "אנו ממשיכים במאמצים לקבלת כל האישורים הרגולטוריים הסופיים להתחלת ניסוי רב המרכזים שיתקיים בארץ בארה"ב בגרמניה ובקנדה, ומשערים שיחל כבר ברבעון הנוכחי. בניית המערכות הושלמה ונתחיל בהתקנה בימים הקרובים. כמו כן, אנו עובדים בימים אלו על אפליקציות נוספות למכשיר, וכן לתחילת שיווק מערכת ה-DEEP TMS".

בריינסוויי עוסקת בפיתוח מכשיר רפואי לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקוד המוח. המכשיר מבוסס על סליל חשמלי בעל מבנה ייחודי המחובר לספק זרם חשמלי המשתנה במהירות ויוצר שדה מגנטי באמצעותו ניתן להשפיע על אזורים שונים בעומק המוח על ידי גירוי או דיכוי עיצבי בהתאם לתדר השדה המגנטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully