וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה הישראלית למדרוג יוצאת במכרז לבחירת חברה שתערוך סקר מדיה בקרב 3,000 מרואיינים

אופיר בר-זהר

20.4.2009 / 15:25

עד כה נערך הסקר בקרב 6,000 מרואיינים בשנה בעלות שנתית של כ-800 אלף שקל



הוועדה הישראלית למדרוג אשר מפרסמת את נתוני הרייטינג של ערוצי הטלוויזיה המסחריים תפרסם בשבוע הקרוב מכרז לעריכת סקר מקיף שיעסוק בהרגלי צריכת מדיה ויכלול ראיונות עם כ-3,000 צרכנים.



הוועדה מסרה כי מדובר בסקר המקיף ביותר שנערך פנים אל פנים בתחום המדיה. הסקר נערך מדי שנה החל ב-1997 והנתונים הנאספים בו מהווים מקור מידע רחב בנושא הרגלי צפייה ודפוסי סגנון חיים ומאפשרים לעמוד על שינויים ומגמות שחלו בהם במשך השנים. הוועדה צפויה לעבות את הסקר כך שיכלול יותר שאלות שיתייחסו להרגלי צריכה וסגנון חיים.



הסקר נערך עד כה על ידי חברות "טלגאל" ולאחריה חברת "טלדור" שערכה אותו בחמש השנים האחרונות. עלות הסקר בשנים האחרונות הסתכמה ב-800 אלף שקל בשנה, אך זאת כאשר 6,000 איש רואיינו. כעת, עם ירידת מספר המרואיינים ל-3,000, צפוי גם המחיר לפחות.



התקשרות עם הזוכה במכרז תהיה לתקופה של שלוש שנים, עם אופציה להארכה לפי שיקול דעת הוועדה לתקופה או לתקופות נוספות של עד שלוש שנים נוספות בסך הכל. במכרזים קודמים התחרו חברות מרכזיות בתחום הסקרים.



לדברי ד"ר יפעת בן-חי שגב, מנכ"ל הוועדה הישראלית למדרוג, "מדובר בסקר הנרחב ביותר שנערך בישראל במתודולוגיה של פנים אל פנים, להוציא מפקד האוכלוסין. במסגרת ההיערכות החדשה לסקר הכינון יועבה הסקר ויורחב, כך שיכלול יותר שאלות שנוגעות לסגנון חיים וצריכה שתכליתן לבנות קלסתרים של צופי טלוויזיה".



בן חי-שגב ציינה, שבעבר דגמה הועדה 6,000 בתי אב בישראל וכעת משעומד לרשותה מאגר נתונים רחב ויציב התקבלה החלטה לדגום 3,000 בתי אב מדי שנה בארבעה רבעונים, 750 מדי רבעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully