וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיקור" תספק ללקוחותיה קטעי וידיאו מערוץ 10 ומרשות השידור

אופיר בר-זהר

20.4.2009 / 16:22

סיקור עוסקת בתחום המידע התקשורתי ולקטי עיתונות; חתמה על הסכם עם ערוץ 10 ורשות השידור



חברת סיקור העוסקת במידע תקשורתי ולקטי עיתונות תספק ללקוחותיה קטעי מקור של שידורי ערוץ 10 ושידורי הרדיו והטלוויזיה של רשות השידור, זאת במקום ה"תמלול" המסורתי שהיה נהוג עד כה בתחום המידע התקשורתי.



החברה מספקת ללקוחותיה מעקב אחרי סיקור נושאים המעניינים אותם ושולחת דו"ח מפורט של כל הידיעות שהתפרסמו בעניינם בכל כלי התקשורת. כעת תוכל סיקור לשלוח קטעי סאונד ווידיאו ללקוחות במקום תמלול שהיה נהוג עד כה. החברה מסרה כי בימים אלה מתנהל משא ומתן מתקדם בינה לבין חברת החדשות של ערוץ 2 באותו הנושא.



על פי ההסכם שנחתם, תוכל "סיקור" להמיר את קטעי השידור המקוריים לפורמט MP3 עבור שידורי רדיו, ו-MP4 עבור שידורי מקור מהטלוויזיה, ולשלוח אותם ישירות למכשיר הטלפון הנייד או למחשב האישי של לקוחותיה, על פי העדפתם, דקות ספורות לאחר שידור האייטם בטלוויזיה או ברדיו.



לדברי מור לביא, מנכ"ל חברת סיקור: "ניתוח תקשורתי הוא תחום שצריך להיות מנוטר בזמן אמת. אחת הבעיות המרכזיות של התמלול המסורתי היא פרק הזמן שלוקח להפיקו ללקוח, אשר פעמים רבות הופך את המידע ללא רלוונטי. באמצעות הטכנולוגיה של 'סיקור', המידע התקשורתי מגיע למכשיר הנייד או למחשב האישי של לקוחותינו כמעט בזמן אמת. בנוסף, היכולת לנתח אייטם טלוויזיוני או רדיופוני על בסיס תמלול בלבד היא חד ממדית ומוגבלת".



חברת 'סיקור', מתמחה בתחום המידע התקשורתי. המערכת הטכנולוגית של החברה מאפשרת לאסוף, לבחון ולזהות מגמות תקשורתיות בזמן אמת. המערכות אוספות מידע תקשורת עדכני, לרבות ניטור online של כלל אמצעי התקשורת - פרינט, רדיו, תקשורת מקוונת, טלוויזיה וכו' - והן בוחנות ומנתחות אותו בהתאמה לצרכי הלקוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully