וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר תשקיע 10 מיליון בהקמת רשת חנויות חדשה

אמיתי זיו

20.4.2009 / 16:36

אלי גליקמן: "יש לנו מיליון לקוחות בדור השלישי, וזה לקוחות ממשיים, לא כמו שטוענות חברות אחרות"


חברת הודיעה היום על הקמה של רשת חנויות חדשה לחברה. פרטנר הצהירה כי עד סוף השנה תשקיע כ-10 מיליון שקל בהקמה של 8 חנויות 'חוויתיות' חדשות בהן יהיה ניתן לרכוש ולהצטרף לכלל השירותים של פרטנר: טלפוניה סלולרית, טלפוניה קווית, אינטרנט וגם מוצרי צריכה אלקטרוניים אחרים.

החנות הראשונה של החברה נפתחת מחר בלב תל אביב, וחנויות נוספות יפתחו בקרוב בסכנין, כפר סבא ובערים נוספות. מנכ"ל החברה דוד אבנר אמר שבכוונת החברה לפתוח את החנויות במרכזי הערים, היכן שיש תנועת אנשים ערה. החנויות החדשות יהיו פתוחות בכל יום מהשעה תשע וחצי בבוקר עד השעה תשע וחצי בערב.

רשת החנויות החדשות של החברה מתווספת ל-38 נקודות המכירה שהחברה מפעילה בקניונים ומרכזים מסחריים. ברשת החדשה הדגש של פרטנר הוא על חווית לקוח, כאשר הלקוח יכול להתנסות בשימוש במכשירים, לרכוש מרצ'נדיס ממותג אורנג', לרכוש אקססוריז סלולרים (כמו אוזניות, נטענים וכדומה). החברה תאפשר בחנויות אפילו פיתוח תמונות מהסלולר ואף הורדת רינגטונים למכשיר מעמדות ייעודיות.

בחנויות החדשות של פרטנר ימכרו גם מחשבים ניידים ובמסיבת העיתונאים לרגל השקת החנויות הכריז סמנכ"ל השיווק של פרטנר, ארז פז, כי: "בשלושת החודשים האחרונים פרטנר היא הגוף שמוכר הכי הרבה לפטופים במדינת ישראל". כוונתו של פז היא שפרטנר מכרה יותר מחשבים ניידים בתקופה הזו גם מרשתות המחשבים בארץ, באג, אופיס-דיפו וכדומה, אך מספרים לא נמסרו.

מהלך שירותי נוסף שפרטנר הכריזה עליו באירוע היה שבקרוב לקוח פרטנר שזקוק לשירות לא יצטרך להגיע למרכזי השירות והתיקונים של החברה ויוכל לתת את המכשיר בכל אחד מהחנויות והקיוסקים של החברה, ותוך 48 שעות לקבל שם את המכשיר חזרה. ב-48 השעות הללו הלקוח יקבל מכשיר חלופי.

הרציונל של המהלך של פרטנר בהשקעה בחנויות החדשות הוא חלק מתהליך שעוברת החברה בתחום הקשר עם הלקוחות, כאשר החברה הפסיקה בהדרגה לעבוד עם משווקים שונים וכעת נקודות המכירה של החברה הן בבעלות ישירה של פרטנר.

לא ברור אם המהלך של פרטנר הוא מתוך בחירה או כורח, כאשר גדול המשווקים של פרטנר, רשת סופר פארם, הפסיקה לפני כחצי שנה את שיתוף הפעולה ארוך השנים עם פרטנר ועברה לעבוד עם פלאפון. מנכ"ל החברה דוד אבנר נגע בעניין: "החנות הזו היא צעד המשך למה שהתחלנו ברבעון הקודם - להעביר את תהליך המכירות אל תוך החברה ולא להפקיד אותו לגורם חיצוני".

באירוע הכריז סמנכ"ל חטיבת המכירות של פרטנר, אלי גליקמן, על כך שפרטנר עברה את מיליון הלקוחות הדור השלישי בחברה: "יש לנו מיליון לקוחות בדור השלישי, וזה מיליון לקוחות ממשיים, לא כמו שטוענות חברות אחרות". גליקמן רמז בדבריו לחברת פלאפון, שלה על פי הדו"חות כמיליון ורבע לקוחות דור שלישי. בדו"ח השנתי של פרטנר, החברה הודיעה על 951 אלף לקוחות דור שלוש, כך שבארבע חודשים החברה גייסה כ-49 אלף לקוחות דור שלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully