וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוללות אטומה

אבי בר-אלי

21.4.2009 / 6:58

הציבור ישלם



>> המשק הישראלי במצוקה, תחזיות הצמיחה קודרות, התעשייה קורסת, ורשימת המפוטרים מתארכת. ואולם בקרבנו, כך מתברר, מתנהלת במקביל מעין "ממלכה", אשר נושאים מהותיים אלה כלל אינם נוגעים בה, ובמקום להתבייש בקהות חושיה, היא טורחת להפגין בגאון את אדישותה כלפי המתרחש סביבה.

איש לא חייב את מנכ"ל חברת החשמל לבצע יישום חד-צדדי של תוכנית התייעלות, דווקא על רקע חילופי שלטון שבהם הוא נעדר כל גיבוי. וברור שצעד אובדני זה לא חייב את ועד עובדי החברה לפגוע בצורה כה קשה במצב הפיננסי המעורער ממילא של מקום עבודתם ?(ולהוכיח בפעם המי יודע כמה כי מידת מחויבותם לחברה המוטלת בספק).



ואולם, יהיו בחירותיהם של הנהלת החברה ועובדיה אשר יהיו, אין כל סיבה שהחשבון בגין חגיגת מאבקי הכוח המסורתית האלה יוגש בסופו של יום לציבור. אין כל סיבה שמפעלי התעשייה יחויבו בגידול ניכר בתשומותיהם, ואין כל סיבה שהאוכלוסייה קשת היום הגדלה תיפרד ולו משקל אחד נוסף כדי לממן בדיעבד את ההוללות האטומה בחברת החשמל.



תעריפי החשמל נועדו לשקף סל תשומות נורמטיווי לייצור חשמל. מפגנים מבישים דוגמת אלה שבהם חזינו בחודשיים האחרונים, אינם בגדר נורמה בעולם שמחוץ לאותה "ממלכה".בפעם הרביעית: חלף מועד הסגירה הפיננסית של פרויקט הרכבת הקלה בת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully