וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרז חדש של הוועדה למדרוג לסקר הרגלי צריכת מדיה

מאת אופיר בר-זהר

21.4.2009 / 6:58

עד כה נערך הסקר בקרב 6,000 מרואיינים בשנה, בעלות של כ-800 אלף שקל. החברה שתיבחר תערוך את סקריה בקרב 3,000 מרואיינים



>> הוועדה הישראלית למדרוג, שמפרסמת את נתוני הרייטינג של ערוצי הטלוויזיה המסחריים, תפרסם בשבוע הקרוב מכרז לעריכת סקר מקיף שיעסוק בהרגלי צריכת מדיה, ויכלול ראיונות עם כ-3,000 צרכנים. מהוועדה נמסר כי מדובר בסקר המקיף ביותר שנערך פנים אל פנים בתחום המדיה.

הסקר נערך מדי שנה החל ב-1997, והנתונים הנאספים בו מאפשרים לבחון שינויים ומגמות שחלו בהרגלי הצפייה במשך השנים. הוועדה צפויה לעבות את הסקר, כך שיכלול יותר שאלות שיתייחסו להרגלי צריכה.



הסקר נערך בעבר על ידי טלגאל, ובחמש השנים האחרונות נערך על ידי טלדור. עלות הסקר בשנים האחרונות הסתכמה ב-800 אלף שקל בשנה, כאשר 6,000 מרואיינים השתתפו בסקר. כעת, עם ירידת מספר המרואיינים ל-3,000, גם עלות עריכת הסקר צפויה לרדת. ההתקשרות עם הזוכה במכרז תהיה לתקופה של שלוש שנים, עם אופציה להארכה לפי שיקול דעת הוועדה לתקופה או לתקופות נוספות של עד שלוש שנים נוספות. במכרזים קודמים התחרו חברות מרכזיות בתחום הסקרים.



לדברי ד"ר יפעת בן-חי שגב, מנכ"ל הוועדה הישראלית למדרוג, "מדובר בסקר הנרחב ביותר שנערך בישראל במתודולוגיה של פנים אל פנים, להוציא מפקד האוכלוסין. במסגרת ההיערכות החדשה לסקר הכינון יעובה הסקר ויורחב, כך שיכלול יותר שאלות שנוגעות לסגנון חיים וצריכה שתכליתן לבנות קלסתרים של צופי טלוויזיה". בן חי-שגב ציינה עוד כי בעבר דגמה הוועדה 6,000 בתי אב בישראל, וכעת משעומד לרשותה מאגר נתונים רחב ויציב התקבלה החלטה לדגום 3,000 בתי אב מדי שנה בארבעה רבעונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully