וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט תשקיע 10 מיליארד רובל בפרויקטים ברוסיה

סוכנויות הידיעות

21.4.2009 / 9:36

"אנחנו רואים את רוסיה לא כמרכז עבור יזמות עתידית, חדשות וצמיחה כלכלית", אמר מנכ"ל החברה סטיב באלמר



מיקרוסופט, יצרנית התוכנות הגדולה בעולם, תשקיע 10 מיליארד רובל (296 מיליון דולר) בפרויקטים ברוסיה, במטרה להרוויח מהצמיחה בתעשיית הטכנולוגיה ברוסיה. כך אמר מנכ"ל החברה סטיב באלמר.



"אנחנו רואים את רוסיה לא רק כשוק בעל חשיבות אסטרטגית גבוהה עבור מיקרוסופט, אלא גם כמרכז עבור יזמות עתידית, חדשות וצמיחה כלכלית", אמר באלמר במסיבת עיתונאים במוסקווה, והוסיף: "למרות האתגרים שניצבים בפנינו, אני אופטימי בנוגע לטווח הרחוק".



השקעותיה של מיקרוסופט ברוסיה מתוכננות ל-3 השנים הבאות, אמר באלמר. החברה, אשר ממוקמת בעיר רדמונד בוושינגטון, הקימה משרד ברוסיה בשנת 1992 והתרחבה אל תוך המדינה בעקבות העלייה בביקוש למחשבים, תוכנות ושירות.



תוכנית ההשקעה של מיקרוסופט ברוסיה תכלול הגדלת מספר מרכזי השירות מ-60 ל-100, הצעת תוכנות החברה באמצעות אקדמיות IT באוניברסיטאות ופיתוח מרכז טכנולוגיה ברוסיה - המרכז הראשון של החברה באירופה.



"המסר החשוב ביותר שקיבלנו ממחקר של השפל הגדול בארה"ב בשנת 1929 הוא 'הורד את ההוצאות אבל המשך להשקיע ביזמות וחדשנות'", אמר באלמר, וציין כי מיקרוסופט תשקיע למעלה מ-9 מיליארד דולר במחקר ופיתוח השנה, אותו סכום כמו בשנת 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully