וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז ויגודמן מועמד לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר

יורם גביזון

21.4.2009 / 10:24

אחד משיאני השכר של 2008, ויגודמן, הודיע בסוף מארס 2009 על כוונתו לפרוש מתפקידו כמנכ"ל שטראוס


מאת יורם גביזון ואורה קורן

יובל שטייניץ שר האוצר הציע לארז ויגודמן, מנכ"ל שטראוס, לכהן כמנכ"ל משרד האוצר. ויגודמן הודיע בסוף מארס 2009 על כוונתו לפרוש מתפקידו לאחר שימונה לו מחליף. שטראוס הודיעה בתחילת אפריל על מינויו של גדי לסין מנכ"ל שטראוס ישראל כמחליפו של ויגודמן.

על פי הערכות, ויגודמן שוקל את ההצעה של שטייניץ למרות שנטיתו הראשונית היתה להיענות להצעות מהמגזר העסקי. ויגודמן הוזכר כמועמד לתפקיד מנכ"ל כמה מהמוסדות הפינננסיים המובילים בישראל. ככל הידוע שטייניץ הרחיב את מעגל המועמדים לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר. במידה שלא יבשילו המגעים לכהונתו כמנכ"ל שר האוצר, הוא צפוי להיענות להצעה אחרת לתפקיד מנכ"ל של חברה גדולה במשק.

ויגודמן שימש ב-8 השנים האחרונות כמנכ"ל חברת שטראוס והוביל צמיחה במכירותיה וברווחיה של החברה בעקבות מהלכים כמו המיזוג בין שטראוס לעלית, רה ארגון מבני בשטראוס, הקמת חברת קפה השישית בגודלה בעולם על בסיס רכישות בברזיל פולין ורוסיה וכן כניסה לשוק הסלטים האתניים בארה"ב והפיכת חברת סלטי סברה לחברה המובילה בשוק זה.

בנוסף, ויגודמן עמד מאחורי הכנסת חברת פפסיקו כשותף בסלטי סברה והנפקת 25% ממניותיה של חברה הקפה לקרן ההשקעות הפרטית TPG במחצית 2008 תמורת 291 מיליון דולר. כלומר לפי שווי חברה של 873 מיליון דולר לפני ההשקעה. עלות שכרו של ויגודמן ב-2008 הסתכמה ב-18 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully