וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מיעוט הזמנות: מחירי המלונות לתיירות נכנסת ירדו ב-50%; "החדרים ריקים אפילו כשהאפיפיור מגיע"

עירית רוזנבלום

21.4.2009 / 12:52

מנכ"ל לשכת תיירות נכנסת: על הממשלה לנקוט פעולה מיידית להחזרת התיירות שירדה ב-25% ברבעון הראשון



"החדרים במלונות ריקים אפילו במאי - התקופה בה ישהה בארץ האפיפיור. יש ירידה של עד 50% במחירים של חדרי מלון לתיירים" - כך מספרים סוכנים העוסקים בתיירות נכנסת על מצב ההזמנות במלונות.



עמי אתגר, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל, מוסיף שלצד ירידת המחירים במלונות ירדו גם מחירי הטיסות לישראל, כך שמחיר החבילה לתיירים נעשה נוח יותר. לדבריו, על הממשלה לנקוט פעולה מיידית כדי להחזיר את התיירות שירדה ב-25% ברבעון הראשון לעומת 2008. "צריך ליצור ביקוש אצל הסיטונאים בחו"ל ולעזור להם למכור את ישראל", הוא אומר, "אנחנו לא טורקיה עם 26 מיליון תיירים שחווה ירידה של מיליוני תיירים. אצלנו מדובר בסך הכול בכמיליון וחצי תיירים נטו, והשקעות בשיווק יעזרו להחזיר אותם לישראל", מדגיש אתגר.



בנג'י שביט, מנכ"ל סוכנות הנסיעות רג'ינה טורס, שלה סניף בארצות הברית, אומר שהמשבר הכלכלי משפיע עמוקות על התיירות משם. "אנחנו עובדים עם קתולים ואפילו לביקור האפיפיור לא הצלחנו לארגן קבוצה לארץ, לאחר שבשנת 2008 היו עשרות קבוצות. המשרדים בארה"ב טוענים שאנשים פוחדים לחשוב על טיול כי לא יודעים אם לא יפוטרו בקרוב".



היום הודיעו רשתות המלונות רימונים וטמרס כי הן יוצאות בשיתוף פעולה אסטרטגי המיועד לתיירות הנכנסת. במסגרתו מציעות שתי הרשתות שלוש חבילות מיוחדות שמתמקדות בפלחי שוק ספציפיים: חבילת בר מצווה - המשלבת אירוח במלון דניאל בהרצליה ובמלון רימונים גלי כנרת או במלון רות רימונים צפת; חבילה רומנטית – המיועדת לזוגות, ומשלבת אירוח בדניאל הרצליה ובמלון רימונים גלי כנרת או במלון רות רימונים צפת, הכוללת טיפולי ספא ואירוח; חבילת ספא – המשלבת אירוח במלון הספא שיזן בהרצליה, בשילוב עם מלון רימונים גלי כנרת.



לדברי ענת אהרון, סמנכ"ל השיווק של רשת רימונים, לשתי הרשתות פריסה ארצית, אך היא אינה חופפת באותם אזורים. רינת צוקרמן, מנהלת תיירות נכנסת ברשת טמרס, מוסיפה כי מבדיקה שנערכה ברשת עולה כי הקהל האמריקאי מעדיף את מלונות הצפון, כאשר במרכז הארץ קיים ביקוש גבוה יותר מצד הקהל הצרפתי והאנגלי. "מטרת שיתוף הפעולה בין שתי הרשתות הינה יצירת חשיפה מקסימאלית ומינוף תיירותי בקרב שווקים אלו המגיעים לארץ", אמרה צוקרמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully