וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפי לירידות שערים בוול סטריט; קאטרפילר הורידה תחזיות וצופה תנאים כלכליים שליליים לאורך זמן רב

שמואל שוסטר

21.4.2009 / 15:13

מלאנוקס תיסחר על רקע דו"חותיה לרבעון הראשון של 2008; סלקום תיסחר על רקע העלאת המלצה



מתגבר החשש מקריסת רגל של ענקיות הרכב האמריקאיות. מדו"ח חדש שהגיש הגוף המפקח על חילוצן של יצרניות המכוניות הגדולות למשרד האוצר האמריקאי עולה כי ממשל אובמה יספק סיוע נוסף בסך 500 מיליון דולר לענקית הרכב קרייזלר ויזרים עד ל-5 מיליארד דולר לג’נרל מוטורס (GM) כדי לסייע לשתי החברות בארגון מחדש, בעודן מנסות להימנע מפשיטת רגל.

אמש צנחה מניית סיטי ביותר מ-19% והיום מתברר כי ממשל ארה"ב הפסיד 900 מיליון דולר החל מסוף השנה שעברה מנכסים בשווי 301 מיליארד דולר של סיטי אותם הוא מגבה . כך על פי הערכת משרד האוצר האמריקאי. משרד האוצר, הבנק הפדרלי ותאגיד ביטוח הפיקדונות הפדרלי הסכימו לחלוק ביניהם את ההפסדים על הנכסים, במסגרת 50 מיליארד דולר שסיטי קיבלה במסגרת תוכנית TARP לסיוע למגזר הפיננסי.

קוקה קולה (סימול KO), ענקית המשקאות הקלים, תיסחר על רקע דו"חותיה לרבעון הראשון של 2009. החברה דיווחה על רווח נקי של 58 סנט בהשוואה ל-65 סנט ברבעון המקביל אשתקד.

קאטרפילר (סימול CAT), יצרנית הטרקטורים חתכה את תחזית המכירות ואמרה כי היא צופה תנאים כלכליים חלשים שימשכו לאורך זמן.

מלאנוקס תיסחר על רקע דו"חותיה לרבעון הרבעון של 2009. החברה עקפה את תחזיות האנליסטים ודיווחה על הכנסות של 22.6 מיליון דולר. בשורה התחתונה, רשמה החברה רווח נקי של 2.1 מיליון דולר או 6 סנטים למניה בהשוואה לרווח נקי של 4.6 מיליון דולר או 14 סנט למניה ברבעון המקביל, ירידה של 54.4% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה.

סלקום תיסחר על רקע העלאת המלצה של דויטשה בנק. בבנק העלו הבוקר את ההמלצה למניית החברה ל"קנייה" והסבירו כי פוטנציאל הצמיחה של החברה גבוה מזו של המתחרה, פרטנר. בדויטשה בנק אף ציינו כי תשואת הדיווידנד של סלקום (כ-10%) היא אטרקטיווית והגבוהה ביותר בסקטור כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully