וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes משיקה לוח שידורים חדש בערוץ yes stars ישראלי; תעלה קמפיין בהשקעה של 3.5 מיליון שקל

אופיר בר-זהר

21.4.2009 / 16:43

הלוח החדש יעלה לאוויר בשלישי במאי עם העונה החמישית של "ראש גדול" ו"תיכון השיר שלנו"



חברת הלוויין yes תשיק את לוח שידורי הקיץ של ערוץ yes stars ישראלי. הלוח החדש יעלה לאוויר בשלישי במאי בשעה 19:20 עם העונה החמישית של "ראש גדול", לאחר מכן ישודר פרק בדרמה החדשה לנוער - "תיכון השיר שלנו". אחרי תוכנית זו תשובץ סדרה נוספת מבית מדרשה של טמירה ירדני - העונה השנייה של "דני הוליווד".



את השידורים יסגרו "y בעשר" ומדי ערב בשעה 21:30 ישודרו לסירוגין סדרה חדשה ותוכנית האולפן "תרבות רעה" בהנחיית טל ברמן. בעונה החדשה של הערוץ הושקעו עשרות מיליוני שקלים, והיא תגובה בפעילות שיווקית בהשקעה של 3.5 מיליון שקל, שבמרכזה תעמוד הסדרה "תיכון השיר שלנו".



סמנכ"ל התוכן של הערוץ, יונה ויזנטל, אמר בעניין כי "אנחנו שמחים להציג לוח חדש ורענן שכולו יצירה ישראלית מקורית מגוונת. בבניית לוח השידורים הושקעה מחשבה רבה על מנת להעניק לכל אחד מבני הבית תכנים המותאמים לו, אך גם לשלב צפייה משפחתית מהנה יחד בשעות הערב כשכל בני הבית צופים בטלוויזיה".



סמנכ"ל השיווק של חברת yes, דרור בהט, מסר: "הבחירה בהתמקדות השיווקית ב'תיכון השיר שלנו' נובעת מהשפעתם המכרעת של בני הנוער על קבלת ההחלטות במשפחה בדבר ספק הטלוויזיה בבית. 70% מכלל לקוחות החברה הינם משפחות עם ילדים ובני נוער, אשר הסדרה 'תיכון השיר שלנו' מאפשרת להם להנות מצפייה משפחתית משותפת המתאימה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully