וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דופון: הביקוש לכימיקלים הגיע לתחתית ברבעון הראשון של השנה, והחל להתאושש

סוכנויות הידיעות

21.4.2009 / 21:29

רשמה נפילה של 20% במכירות ברבעון הראשון; צניחה של 59% ברווחים - אך פחות מהתחזיות



דופון (סימול DD), יצרנית הכימיקלים השלישית בגודלה בארה"ב, העריכה היום כי צפוי שיפור בביקוש מהשפל שנרשם ברבעון הראשון של השנה, לאחר שמרבית הלקוחות ניצלו את המלאים שצברו, והחלו לשוב ולהגביר את קצב הרכישות.



מכירות חודש מארס עלו על המכירות בחודשיים הקודמים, והביקוש צפוי להמשיך לצמוח במהלך השנה, אמר סמנכ"ל הכספים של דופון, ג'ף קיפר. בשנת 2009 כולה, צפויה ירידה מתונה במכירות, הוסיף. מכירות דופון ברבעון הראשון של השנה נפלו ב-20% לעומת התקופה המקבילה ל-6.87 מיליארד דולר.



"אנו צופים כי המכירות ברבעון השני יהיו ללא שינוי או ירשמו עלייה קלה לעומת הרבעון הראשון של השנה", העריכה מנכ"ל דופון, אלן קלמן, בשיחת ועידה עם אנליסטים. דופון מתכננת לצמצם את הוצאותיה במיליארד דולר, לעומת יעד קודם של חיסכון של 730 מיליון דולר, בין השאר על ידי קיצוצים בכוח העבודה.



החברה רשמה ברבעון הראשון של השנה רווח של 489 מיליון דולר, או 54 סנט למניה - נפילה של 59% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת אך מעל לתחזית האנליסטים לרווח של 53 סנט למניה. במבט קדימה, צופה החברה לרשום בשנה כולה רווח לפני סעיפים חד פעמיים של 1.7-2.1 דולר למניה, לעומת תחזית קודמת של החברה מסוף ינואר לרווח שנתי של 2-2.5 דולר למניה. התחזית השנתית של דופון תאמה את תחזיות האנליסטים לרווח שנתי של 1.89 דולר למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully