וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזורים מפטרת עוד 15 עובדים כדי לחסוך 25 מיליון שקל בשנה

מיכאל רוכוורגר ואתי אפללו

22.4.2009 / 7:06

בלעדי TheMarker



>> חברת הנדל"ן אזורים, שבשליטת בוימלגרין קפיטל, ממשיכה בתוכנית התייעלות. החברה, המנוהלת בידי מתי דב, מפטרת כ-15 עובדים נוספים ברמת המטה בישראל, כך נודע ל-TheMarker. מדובר במהנדסים, כלכלנים ועובדי מנהלה.

מהלך זה, בשילוב עם פיטורים קודמים וצעדי התייעלות שבוצעו כבר, צפויים להביא לחיסכון שנתי של כ-25 מיליון שקל בסעיף הוצאות הנהלה מכירה וכלליות, שיבוא באופן מלא לביטוי בתוצאותיה הכספיות של החברה ב-2010. כעת יישארו באזורים בישראל כ-75 עובדים. זאת אחרי שהחברה צימצמה כמעט לחלוטין את מטות החברה בחו"ל ומתמקדת כעת במימוש הפעילות בחו"ל, המרוכזת בעיקר תחת קבוצת לגנא הולדינגס.



למרות המצב המאתגר בשווקים, הפעילות של אזורים במכירת הדירות בישראל מתקדמת בקצב יחסית גבוה לתקופה, והחברה מכרה מתחילת השנה דירות בהיקף של יותר מ-200 מיליון שקל.



ל-TheMarker נודע כי אתמול כבר החלו בקבוצת בוימלגרין לדבר עם המוסדיים גם ברמות של החברות הבנות של בוימלגרין. מתי דב, מנכ"ל אזורים, נפגש אתמול עם משקיעים מוסדיים. מניות אזורים משועבדות לבנק מזרחי טפחות, ובפגישה דובר בעיקר על אחזקותיה של אזורים בלגנא (74%), המחזיקה באנגל אירופה (76%), וכן על מבנה החוב של החברה והחברות הבנות.



הצרות הגדולות של הבעלים שעיה בוימלגרין הם בחברה האם בוימלגרין קפיטל, החייבת למזרחי טפחות ולבעלי האג"ח כמיליארד שקל.



דובר אזורים מסר בתגובה: "אזורים נפגשת באופן שוטף עם הבנק ועם המוסדיים, ככל שיהיה צורך בעדכון, נעדכן על פי החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully