וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלולרי למכורים לפייסבוק / ציון: 8.3

אתר WiseBuy

22.4.2009 / 7:06

בדקנו



>> סוני אריקסון מציגה את ה-C510 החדש כאח הצעיר והשובב בסדרת Shot-Cyber, סדרת טלפוני המצלמה של החברה. כמו שאפשר להבין, לא מדובר בספינת דגל אלא במכשיר ביניים שמיועד לשוק הצעיר.



המכשיר משווק עם דגש על יישום הפייסבוק שמותקן בו, המאפשר חיבור תמידי לרשת החברתית, צפייה בחברים, שיחות צ'אט מהירות והעלאה ישירה של תמונות אל החשבון.

המכשיר מסתפק במימדים צנועים ובגוף צר, דק וקל (92 גרם בלבד, 12.5 מ"מ עובי), והוא נוח לאחיזה ולנשיאה. ממשק המכשיר הוא זה המוכר משאר מכשירי החברה, וכמוהם הוא נוח מאוד, אינטואיטיווי, מהיר תגובה ומעוצב. בתפריט "בידור" תמצאו שורה של יישומים חביבים ושימושיים, בהם תוכנת המפות של גוגל, תוכנות עריכה לתמונות, וידאו וסאונד, וכמובן תוכנת הפייסבוק, שתעזור למכורים לא לפספס אף הערה שמישהו כתב על הקיר שלו. יש גם ICQ ומסנג'ר, שפעילות רק בהרשמה למפעילה ובתשלום חודשי.



C510 נמכר כטלפון מצלמה, אך מצלמת המכשיר פשוטה למדי, ואליה הוצמדה תוכנה מתקדמת הנמצאת במכשירים החדישים של החברה. איכות התמונות המתקבלות לא מרשימה, אבל להדפסות קטנות או העלאות לפייסבוק היא טובה מספיק.



הסלולרי כולל גם נגן מוסיקה ונגן וידאו. נגן המוזיקה נוח ועשיר, עם קיטלוג של המוסיקה לפי פרמטרים שונים, הרחבת סטריאו ואיקוולייזר. עוד תמצאו במכשיר תכונת זיהוי שירים, TrackID, צפייה בסרטים מאתר יו-טיוב דרך יישום ייעודי המותקן במכשיר, ורדיו FM עם RDS שמספק איכות קליטה טובה.



המכשיר מצויד בסוללת ליתום-יון, שעל פי החברה יכולה להספיק לארבע שעות שיחה או 350 שעות המתנה. אצלנו הסוללה החזיקה מעמד כיומיים בשימוש סטנדרטי, לפעמים קצת יותר, ואלו חיי סוללה טובים למדי.



בעד: איכות צליל טובה בשיחות, מצלמת 3.2 פיקסל עתירת תכונות, מקלדת נוחה, מסך איכותי, חיישן תנועה, התממשקות מלאה עם פייסבוק



נגד: יכולות אינטרנט מוגבלות, אין Fi-Wi, כרטיס זיכרון לא כלול בערכה, איכות שמע ועוצמה בינוניות באוזניות המצורפות



שורה תחתונה: בהתחשב באוריינטציה הצעירה שלו, C510 בהחלט ישמח את קהל היעד עם המצלמה עתירת התכונות, תוכנות הפייסבוק והיו-טיוב ונגן המוסיקה הנוח



פלאפון: 1,976 שקל



אורנג': 2,484 שקל



-



אתר WiseBuy.co.il מסייע בקבלת החלטות קנייה באמצעות מדריכי קנייה, סקירת מוצרים והשוואת מחירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully