וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטים בוחרים: פסקי הדין ששומרים על הסביבה

מאת הילה רז

22.4.2009 / 7:06

שלושה עורכי דין העומדים בראש מחלקות איכות סביבה בפירמות גדולות, שלושה עורכי דין מעמותות ירוקות והיועצת המשפטית של המשרד להגנת הסביבה התבקשו על ידי TheMarker לדרג את פסק הדין החשוב ביותר בעיניהם בשנה החולפת. כולם יוצאים נגד הניסיון של תאגידים להפיק רווח כס



>> בשנים האחרונות, עם ההכרה הגוברת בחשיבות ההגנה על איכות הסביבה ועל משאבי הטבע והנוף, הבינו משרדי עורכי הדין הגדולים בישראל שהסוגיה אינה מגמה חולפת, והקימו מחלקות המתמחות בדיני איכות הסביבה. כך, אל מול המשרד להגנת הסביבה והעמותות הירוקות, הפועלים להגנת הסביבה ועותרים לבתי המשפט בניסיון למנוע את מה שעלול לדעתם להסתיים באסונות אקולוגיים, ניצבים עורכי הדין המסחריים שמגנים על לקוחותיהם מפני כתבי אישום או תביעות אזרחיות בתחום.



ואולם מתברר שהפרקליטים הניצבים זה מול זה באולמות המשפט מאוחדים בדעתם לגבי הצורך האקוטי להגן על הסביבה, ובתום ההתכתשות המשפטית הם אף מיודדים ביניהם.

ביקשנו משלושה עורכי דין בכירים המתמחים בתחום איכות הסביבה במשרדים פרטיים ומשלושה עורכי דין המייצגים עמותות ירוקות, וכן מהיועצת המשפטית של המשרד להגנת הסביבה, לבחור את פסק הדין הירוק החשוב ביותר בעיניהם בשנה החולפת. בפסקי הדין שבחרו הם מביעים מורת רוח מהניסיון של תאגידים להפיק רווח כספי על חשבון משאבי הטבע והנוף של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully