וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיידוף הישראלי? תושב המרכז הציג עצמו כברוקר והוציא במרמה כ-30 מיליון שקל ממכריו

יובל גורן

22.4.2009 / 11:25

המשטרה עצרה חשוד שהציג עצמו כברוקר בחברה אירופית והוציא מיליונים מקורבנותיו



חוקרי מפלג ההונאה של משטרת תל אביב עצרו אתמול (שלישי) את תושב מרכז הארץ, בן 34, בחשד שהציג עצמו כברוקר בחברת השקעות אירופית וכך הוציא במרמה מיליוני שקלים מעשרות קורבנות. במשטרה כבר יש מי שמכנה אותו "מיידוף הישראלי".



בתקופה האחרונה התנהלה חקירה נגד החשוד, שהצליח לשכנע עשרות קורבנותו להעביר לו כספים אותם הבטיח להשקיע בניירות ערך. החשוד הציג עצמו כברוקר בחברת השקעות באירופה וטען שיש לו הכלים והמידע להפקת רווחים מכספי המשקיעים. בין השאר, נהג החשוד להפריש סכומי כסף לקורבנותיו, על מנת שאלו יגדילו את השקעותיהם וימשיכו להעביר לו כספים.



במשטרה חושדים כי האיש הצליח להוציא במרמה סכום של 30 מיליון שקלים מקורבנותיו, אותם העביר לחשבונותיו ללא כל השקעה בניירות ערך, כפי שטען.



פרט לאנשי עסקים ומשקיעים בתחום הפיננסי שנפלו קורבן להשקעות שירדו לטימיון, הצליח החשוד להוציא כספים במרמה גם מנשים אותן הכיר. על פי החשד, האיש נהג להציג עצמו כלוחם לשעבר ביחידת עלית בצה"ל וכסוכן שב"כ וכך רכש את אמונן. על פי החשד, על מנת לזכות בכספן של הנשים, האיש אף הציע נישואין לכמה מהן, כל זאת למרות העובדה שהוא נשוי בעצמו.



לאחר שנודע לו כי הוא מבוקש לחקירה, ירד החשוד למחתרת, החליף כתובות, מכוניות וטלפונים סלולריים על מנת לשבש את חקירת המשטרה. בין היתר, פנה החשוד לקורבנות שהונה והמשיך במצגי שווא. חלק מהקורבנות שהחלו לדרוש את כספם בחזרה קיבלו ממנו סכומי כסף במזומן, שאותם הוציא במרמה מקורבנות חדשים, ובהם משפחתה של בחורה שהכיר באחרונה, שהעבירה לו 2.5 מיליון שקל.



אתמול הוא אותר ונעצר בידי צוות חקירה מיוחד במפלג ההונאה במשטרת תל אביב, והבוקר הוא מובא לבית המשפט בתל אביב להארכת מעצרו. "מה שמיידוף עשה לאמריקאים, הבנאדם הזה עשה לישראלים", אמר אחד מחוקרי מפלג ההונאה. "אנחנו חושדים שישנם גורמים נוספים שנפלו קורבן למעשיו מעבר לקורבנות שאיתרנו במהלך החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully