וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר אופטרוניקה קופצת ב-9% במחזור ער: קיבלה הזמנות ראשונות בהיקף של 10 מיליון דולר בתחום הדנטלי

נתן שבע

22.4.2009 / 11:59

ההיקף הכולל של ההסכם הינו לפחות 27 מיליון דולר, על פני תקופה של שלוש שנים


חברת קיבלה הזמנות ראשונות לאספקת מערכות מדידה בתלת מימד בתחום רפואת השיניים ללא מגע בסך כולל של כ-10 מיליון דולר. ההיקף הכולל של ההסכם עומד על לפחות 27 מיליון דולר, על פני תקופה של שלוש שנים, החל משנת 2009. המניה מזנקת ב-9% במחזור ער של למעלה מ-2 מיליון שקל שעה בלבד מפתיחת המסחר.

ההזמנות יסופקו על ידי החברה הבת, אופטיקל מטרולוג'י, והן מגיעות במסגרת הסכם שיתוף פעולה בלעדי עם לקוח אסטרטגי. בנובמבר 2008 הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם נובל ביוקר, שהיא קבוצה הפועלת בתחום הדנטלי ונמנית עם החברות הגדולות בעולם לתחום פתרונות חדשניים לתחום האסטטיקה הדנטלית. היקף מכירותיה של החברה ב-2008 הסתכמו ב-620 מיליון יורו ורווח של 109 מיליון יורו.

החברה הבת פיתחה סורק אופטי בשיתוף עם חברת נובל. הסורק מיועד לסריקה תלת מימדית של תבניות גבס ואובייקטים דנטליים אחרים כמו שתלים, כתרים וגשרים על בסיס טכנולוגיה אותה פיתחה החברה. הסורק מאפשר דיוק רב יותר של השתלים או האובייקטים האחרים המיוצרים לפי הסריקה התלת מימדית. לאחר מכן מיוצרים הכתרים שתוכננו מחומרים קרמיים מתקדמים ואסתטיים באמצעות מכונת CNC ממוחשבות.

אופיר אופטרוניקה נמצאת בשליטת קרן פימי, אפרים גרינפד, בן ציון לנדא ויעקב זרם. החברה סיימה את 2008 ברווח של 10 מיליון דולר על הכנסות של 101 מיליון דולר. את 2007 סיימה עם הכנסות של 5.5 מיליון דולר על הכנסות של 74 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully