וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק המופע של מקרתני חשוד כי העלים מע"מ בסך 2.5 מיליון שקל

אופיר בר-זהר

22.4.2009 / 13:22

הכנסות המופע כולו עמדו על 24.5 מיליון שקל אך הן לא נרשמו בספרים



מפיק המופע של פול מקרתני בישראל, בועז ז'רזבסקי מחברת האחים ז'רזבסקי, חשוד כי העלים הכנסות מע"מ ממופע בסך של כ-2.5 מיליון שקל. רשות המסים מסרה כי ז'רזבסקי חשוד כי לא דיווח למע"מ על מרבית ההכנסות מהמופע. לאחר שהוצאה בקשת מעצר הורה הבוקר בית המשפט השלום בת"א, בראשות השופט מרדכי פלד, על שחרורו בתנאים מגבילים.



בקשת המעצר הופקה בעקבות החקירה שנערכה על ידי משרד מע"מ ת"א 1, בשיתוף משרד מע"מ ומס קניה ת"א. לפי הבקשה, בנובמבר 2008 הגיש החשוד דו"ח כוזב לחודש ספטמבר 2008, בו השמיט את רוב הכנסות המופע. ההכנסות ממכירת הכרטיסים למופע הסתכמו בכ-24.5 מיליון שקל.



"הדיווחים למע"מ מיום המופע ועד היום כללו דיווחים על הכנסות בסכומים כוזבים, שהותאמו לגובה הוצאותיו שדווחו, וללא קשר להכנסותיו האמיתיות"", נטען. עוד טוענת הרשות כי קיים חשד ש"עם תחילת החקירה בראשית החודש רשם החשוד את ההכנסה בספרים בדיעבד לתאריך 5.3.09, כדי לנסות ולטשטש את מעשיו". לפי הרשות, "עד היום - שבעה חודשים לאחר המופע - לא דווחה הלכה למעשה הכנסה זו ולא שולם מע"מ בגינה".



כזכור, אגדת הפופ מקרתני הופיע בישראל בספטמבר 2008 ומחירי הכרטיסים למופע נעו בין 500 שקל לכרטיס רגיל ל-5,000 שקל לכרטיס במתחם האח"מים. חברת ההפקה של האחים ז'רז'בסקי מכרה 50 אלף כרטיסים, לאחר שאיש העסקים יקיר שעשוע השקיע 30 מיליון שקל בהבאת מקרתני לישראל. שעשוע הודה בזמנו כי הרווחים לא יוכלו להיות גבוהים בשל עלויות המופע, ואמר כי "בפרויקט הזה יש גם נשמה".



מהאחים ז'רזבסקי טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully