וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזור טכנולוגיות: 3 מחקרים בלתי תלויים מראים כי המוצר מקצר ניתוחי עמוד שדרה ומקטין סיבוכים

טל לוי

22.4.2009 / 13:39

מזור מפתחת מערכת להנחיית כלים כירורגיים בניתוחי חוט שדרה בפולשנות מזערית


חברת צפויה להציג מחר 3 מחקרים בלתי תלויים הקובעים כי המוצר של החברה מקטין את הסיכון לסיבוכים ומקצר את משך זמנם של ניתוחי עמוד שדרה. מזור מפתחת מערכת להנחיית כלים כירורגיים בניתוחי עמוד שדרה והיא תציג את המחקרים בכנס המדעי השנתי של אגודת מנתחי עמוד השדרה בישראל, המתקיים השבוע באילת.

מערכת ה-SpineAssist, שמכוונת באמצעות רובוט זעיר את המנתח למקום המדויק שבו עליו לקבוע את מיקומו של דיסק (רקמת סחוס שמחברת בין כל שתי חוליות) מלאכותי בחלל שבין החוליות. זאת, באמצעות קידוח שני קדחים של 6 מ"מ וללא צורך בניתוח פתוח - באופן שמקטין את החשיפה לזיהום, מקצר את זמן האשפוז והשיקום ומשפר את שיעורי האי-דיוק במיקום הדיסק מ-8%-10%, לפחות מ-1%. לפני חצי שנה השלימה החברה את הבדיקות שדורש מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA), בו נבחנה עמידות השתלים במודל דמוי אדם.

בכנס יפורסמו 3 מחקרים, ובמזור מודיעים לבורסה כי כולם "נעשו על ידי חוקרים עצמאיים, בבתי חולים, ללא מימון, תמיכה או מעורבות של החברה לרבות בגיבוש המסקנות". המחקר הראשון מראה כי המוצר של מזור משפר את הבטיחות ומקטין את הסיכונים לסיבוכים במלך ניתוחי עמוד שדרה שבהם נעשה שימוש במערכת ה-SpineAssist, בהשוואה לניתוחים בהם לא נעשה שימוש בהנחיה רובוטית.

המחקר השני מראה כי החשיפה של המנותחים לקרינת רנטגן ירדה ב-70% והמחקר השלישי מוכיח כי השימוש במערכת מקצר את משך זמן הניתוח, בפרט בניתוחים מסובכים, בהשוואה לניתויחים בהם לא נעשה שימוש במערכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully