וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשף נכסים תשקיע בקפריסין באמצעות הקמת קבוצות רכישה

רנית נחום-הלוי

22.4.2009 / 14:24

החברה תאפשר לחברי מועדונים לרכוש דירה או קרקע בהנחה של בין 20%-30%



קבוצת רשף נכסים נכנסת לשוק הנדל"ן בקפריסין. בינואר האחרון פתחה החברה סניף בניקוסיה, ומשם תרכז מיזמי נדל"ן חדשים באמצעות הקמת קבוצות רוכשים ורכישה. החברה תפנה לוועדי מועדונים ועובדים, דוגמת הוט, הסתדרות המורים, לשכת עו"ד ורו"ח - ותציע להם להשקיע בשוק הקפריסאי בהנחות בשיעור של בין 30%-20%.



רשף נכסים רואה פוטנציאל השקעה במדינה הממוקמת במרחק של כשעת טיסה מישראל, בין היתר בשל הכלכלה היציבה, תנאי התשלום והביקוש לדירות מגורים ונופש במדינה. "משבר האמון עם טורקיה מחזק את רצונם של הישראלים לנפוש בקפריסין, ומן הסתם פותח אופציה לרכישת דירות נופש באי", לדברי מנכ"ל ובעלים קבוצת רשף נכסים, עליזה כהן.



לדברי כהן, בעיר לרנקה משווק פרויקט בקו שני לים בו יבנו 45 יחידות דיור בעלות של כמיליון שקל לדירת שלושה חדרים בשטח של כ-60 מ"ר. דירות אלה יוצעו לקהל ישראלי בהנחה של 20%. למשקיעים בקבוצת רכישה ההנחה יהיו בשיעור של כ-30%. התשואה על דירות למגורים מגיע לכ-6% וכ-7.5% למבנים מסחריים. לדברי כהן, "התשואה על דירות אלה כפולה מהתשואה המתקבלת על דירות בתל אביב ועשויה להגיע לכ-1,300 דולר לחודש. מדובר באזורים תיירותיים בהם יש ביקוש גדול להשכרה ולדירות נופש". עוד ציינה כהן כי בקרב חברי המועדונים קיימת היענות גדולה ליוזמה החדשה.



עו"ד דן רייזמן, ממקימי רשף נכסים בקפריסין, ציין כי בקפריסין ניתן להגיע למימון משכנתא בשיעור של 80%-70% ממחיר הדירה למשך 8-12 שנה בריבית של כ-5%. מס החברות במקום הוא כ-10% בלבד. לדבריו, החברה תציע חברות ניהול קפריסאיות אשר ינהלו וישכירו את הדירות. קבוצת רכישה יחתמו על התקשרויות עם חברות קבלן וניהול נכסים.



האוכלוסייה בקפריסין מגיעה לכ-700 אלף איש. לדברי נשיא רשף קפריסין, לואניס את'יאנתיס, כ-40% מהאוכלוסייה הם אנשי עסקים יוצאי רוסיה ומדי שנה מבקרים במדינה כ-2.5 מיליון בני אדם, כך שקיים פוטנציאל לבניית פרויקטים למגורים, נופש ופרויקטים מסחריים. את'יאנתיס אמר עוד כי קפריסין לא נפגעה באופן משמעותי מהמשבר הכלכלי כאשר מחירי הדירות ירדו בשיעור של עד 15% בלבד. מחירי דירות היוקרה, לדבריו, לא ירדו ובאזורים מסוימים אף עלו.



נכון להיום משווק סניף רשף קפריסין פרויקטיים יחודיים ברחבי קפריסין. בניקוסיה משווקת קרקע בשטח של כ-133 אלף מ"ר בעלת רישיון להקים קניון, בלרנקה משווקת קרקע להקמת מרכז עסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully