וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפי לפתיחה שלילית בוול סטריט; מקדונלד'ס ואמדוקס יפרסמו היום את דו"חותיהן הכספיים

יובל מעוז

22.4.2009 / 14:52

בבית ההשקעות לידר הורידו המלצתם למניית וריפון בעקבות חולשה בביקושים


עונת הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון של 2009 החלה בוול סטריט והיום צפויות לפרסם את דו"חותיהן בואינג, מקדונלד'ס, יצרנית התרופות גלקסו סמיתקליין. אמדוקס תפרסם את דו"חותיה לאחר סגירת המסחר. החוזים העתידיים על המדדים המובילים מצביעים על ירידות של עד 0.8% עם פתיחת המסחר.



אתמול ננעל המסחר בעליות שערים: עלה ב-1.6% לרמה של 7,969 נקודות, הוסיף 2.2% לרמה של 1,643 נקודות ומדד התחזק ב-2.1% לרמה של 850 נקודות. בשוק הסולידי נרשמו ירידות במחירי איגרות החוב של ממשלת ארה"ב לתקופה של 10 שנים והתשואה עליהן עלתה ב-0.059% לרמה של 2.9%.

הגירעון התקציבי בארה"ב צפוי לזנק פי 4 לעומת השיא שנרשם בשנה שעברה, של 454.7 מיליארד דולר, בעקבות הירידה החדה בהכנסות ממסים עקב אובדן מיליוני משרות בארה"ב. לצורך כך תיאלץ הממשלה להנפיק אג"ח בשווי 2.4 טריליון דולר ולהרחיב את החוב של ארה"ב.

ענקית האינטרנט דיווחה אמש לאחר תום המסחר על תוצאות רבעוניות שתאמו את תחזיות האנליסטים, והודיעה על כוונתה לפטר 5% מכוח העבודה. יאהו, מחלוצות האינטרנט, רשמה רווח נקי של 117.6 מיליון דולר, או 8 סנט למניה לעומת רווח של 537 מיליון דולר, או 37 סנט למניה בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

תתמודד מחר בבית המשפט בארה"ב בדיון בבקשתה של אלי לילי לצו מניעה זמני שיאסור על טבע לשווק גרסה גנרית לתרופה האביסטה לטיפול בבריחת סידן. בבית ההשקעות ברקליס קפיטל מעניקים סיכוי של 15% בלבד להשקה של גרסה גנרית על ידי טבע לתרופה של אלי לילי.

, המתמחה בפיתוח מוצרי תקשורת מבוססי מוליכים למחצה בתקן אינפיניבנד, סיימה את הרבעון הראשון עם ירידה של 10.3% בהכנסות ל-22.6 מיליון דולר. בשורה התחתונה, רשמה החברה רווח נקי של 2.1 מיליון דולר או 6 סנטים למניה בהשוואה לרווח נקי של 4.6 מיליון דולר או 14 סנט למניה ברבעון המקביל. בעקבות דו"חות הרבעון הראשון, בחרו באוסקר גרוס להעלות את מחיר היעד למניה מ-9.5 דולרים ל-10 דולרים, אך הותירו את המלצתם למניה על "החזק".

בית ההשקעות לידר שוקי הון הוריד את המלצתו למניית חברת מ"תשואת יתר" ל"תשואת שוק". בלידר העלו את מחיר היעד למניה מ-6.5 דולרים ל-7.5 דולרים, בדומה למחיר השוק. האנליסט ערן יעקבי כותב כי "המניה הפכה למאוד תנודתית וללא כיוון ברור". בנוסף, טוענים בלידר כי תנאי השוק מוסיפים להיות קשים והחברה מדווחת על חולשה בביקושים בכל השווקים למעט יוצאים מן הכלל, כגון סין, שם החברה מוסיפה לצמוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully