וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית אילת בשיתוף עמותת האדריכלים הכריזה על תחרות פומבית לתכנון בניין העירייה

רויטל לוי-שטיין

22.4.2009 / 15:48

זכייה במקום הראשון בתחרות תזכה את המתכנן בפרס כספי בסך 60,000 שקלים



עיריית אילת בשיתוף עמותת האדריכלים הכריזה על תחרות פומבית לתכנון בניין העירייה. הבניין החדש ימוקם על מגרש המשתרע על שטח של 9,800 מ"ר ברחובה הראשי של העיר - שדרות התמרים - ויכלול בין 5-7 קומות מעל החניון.



כל אחת מהקומות תשתרע על שטח של 1,500-2,000 מ"ר. בניין העירייה החדש יהווה קריית משרדים ויאפשר מתן שירות יעיל וראוי במקום מרכזי אחד. יחד עם בניין העירייה תתוכנן כיכר העיר בגודל של לפחות 2,500 מ"ר, אשר תהווה מוקד עירוני לאירועים ציבוריים.



בתחרות יוכלו להשתתף אדריכלים הרשומים ובעלי רישוי בפנקס המהנדסים והאדריכלים. התוכניות יובאו כנדרש בפני חבר השופטים, שחברים בו אדר' שלמה נער, מהנדס העיר, אדר' מיכל קימל, אדר' הורסיו שוורץ, אדר' אריה גונן ובעלי תפקידים בעיריית אילת. בראש חבר השופטים עומד אדר' אלי פירשט. סיור במגרש המיועד ייערך ב-1.5.2009. מועד אחרון להגשת התוכניות - 30.6.2009.



זכייה במקום הראשון בתחרות תזכה את המתכנן בפרס כספי בסך 60,000 שקלים. הזוכה יתכנן את בניין העירייה רק אם ולאחר שייחתם חוזה תכנון כמקובל. הפרס הכספי יהווה מקדמה וחלק משכר התכנון. פרסים כספיים מובטחים גם לארבעה מתכננים נוספים, כמפורט: פרס שני 30,000 שקלים, פרס שלישי 10,000 שקלים, ושני ציונים לשבח 5,000 שקלים כל אחד.



התכנון המפורט של בית העירייה וכיכר העיר יחייבו הכנת פרוגראמה מעודכנת של בניין העירייה הלוקחת בחשבון את הגידול של העיר אילת כעיר תיירות פנים ובינלאומית וכנגזר מכך היקף השירותים המוענקים על ידי העירייה לתושבי העיר ולתיירים והעובדים בה. בניין העירייה וכיכר העיר ישולבו בתוכנית התחדשות שדרות התמרים. תוצאות התחרות תתפרסמנה תוך חודש ימים ממועד גמר השיפוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully