וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes משקיעה 40 מיליון שקל בהשקת ממיר משולב: מקס ו-HD

אופיר בר-זהר

22.4.2009 / 16:03

מנכ"ל yes רון אילון: "מכשיר המקס - על כל גרסאותיו - יגיע לחדירה של 50%, וזאת הערכה זהירה"



חברת הלוויין yes הודיעה היום בבוקר על השקת מוצר חדש: ממיר המשלב יכולות הקלטה (מקס) וצפייה באיכות HD. החברה הודיעה כי השקיעה במהלך סכום של 40 מיליון שקל כאשר הציפייה היא שכמות המכירות של הממיר המקליט - שמסתכמת כיום בכ-60 אלף בשנה - לא תפחת. מנכ"ל החברה רון אילון אף אמר כי הוא צופה כי מכשיר המקס על כל גרסותיו יגיע לחדירה של 50%, "וזאת הערכה זהירה", לדבריו.



מחיר הממיר החדש יעמוד על כ-60 שקל בחודש בהתחייבות ל-36 חודשים כאשר סכום זה כולל חבילה של שבעה ערוצי HD - Stars DramaHD; Stars ActionHD; yes MoviesHD; MGMHD; Euro Sport; Fox Sport; וNATIONAL GEOGRAPHIC HD. החברה תספק גם ערוץ ספורט 5 HD אך בתשלום נוסף של 34.9 שקל לחודש. למי שכבר מנוי על ערוצי הספורט 5 LIVE ו- GOLD יעלה השדרוג 14.9 שקל. בנוסף ישלמו מנויי יס שיהיו מעוניינים בשירות דמי התקנה של 159 שקל.



אילון הסביר כי רוב מכשירי הטלוויזיה שנרכשו בשנתיים האחרונות יכולים להעביר שידורי HD ואמר כי "מי שהשקיע עד היום בטלוויזיית HD לא קיבל תמורה מלאה לכספו". שיעור החדירה של מכשירים אלה בישראל עומד על 30%, כאשר בקרב לקוחות yes השיעור אמור להיות גבוה עוד יותר. נראה כי באופן כללי קיים בשוק קונצנזוס כי שירות ה-HD יהפוך בשנים הקרובות לנפוץ ביותר.



בנוגע להשקה של שירות יקר יחסית בתקופת מיתון אמר איילון כי "אנחנו מודעים לכך שזו לא התקופה הטובה ביותר להשקה כזו, אך אנחנו חייבים לספק את הטלוויזיה הטובה ביותר ולא נמנע מהלקוחות אפשרות לצרוך שירות כזה".



הקידמה הטכנולוגית משנה בשנים האחרונות את האופן שבו אנו צורכים טלוויזיה כאשר יותר ויותר אנשים משתמשים בשירותים של צפייה לפי דרישה, הרצת פרסומות וכו'. כ85% מלקוחות yes בעלי ממיר המקס העידו שהם עושים שימוש יומיומי במכשיר, כאשר נתונים נוספים מראים כי שימוש בממיר המקליט מעלה את זמן הצפייה הממוצע בכ-15% - כחצי שעה מדי יום. גם בחברת HOT השימוש באמצעים אלה וכן ב-VOD הולכים וגדלים, כך שמעבר לתחרות על תכנים מתמודדות החברות ביניהן גם בזירה הטכנולוגית ובשירותים שהן מציעות ללקוחותיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully