וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייצוגית על סך 186 מיליון שקל נגד פרטנר: גובה תשלום ביתר בתוכניות "דקות קרדיט"

נורית רוט

22.4.2009 / 16:26

התובעת היצוגית, פנינה ברוט: התמורה בגין רכישת "חבילות תקשורת נלוות" לא מכובדת על ידי פרטנר


לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה היום בקשה לאישור תביעה ייצוגית על סך 186 מיליון שקל נגד חברת התקשורת בגין חיוב שלא כדין בתוכניות הכוללות "דקות קרדיט".

לטענת התובעת היצוגית, פנינה ברוט, המיוצגת על ידי עוה"ד מיכאל בך ועידן איידן, במסגרת התכניות הכוללות "דקות קרדיט" מקבל הלקוח מספר קבוע מראש של 'בנק' דקות חיוג לניצול במהלך החודש לשיחות לכל היעדים בישראל, בתשלום קבוע מראש ובתעריף מופחת לדקה, שבגינן משלם המנוי בין אם ינצל את מלוא הדקות שרכש ובין אם לאו. לפי הבקשה, כ-50% מלקוחות פרטנר רשומים בתוכנית.

אלא שלפי הנטען בבקשה, פרטנר חייבה את לקוחותיה בגין שיחות למספרים שאינם מתחילים בספרה "0" גם כאשר לא נוצל כל בנק הדקות שעמד לרשותם. כך, שיחות שנעשו למספרים כגון 144, 103, 1700, 1800, חויבו בנפרד כמו לא היו שיחות ליעדים בישראל, כפי שמוגדר בתכנית "דקות קרדיט". לטענת ברוט, פרטנר לא קבעה כל סייג ולא החריגה את המספרים המיוחדים במסגרת התכנית "דקות קרדיט".

עוד נטען בבקשה כי התמורה בגין רכישת "חבילות תקשורת נלוות", המזכה את הלקוחות בהטבות בתעריפי זמן אוויר, לא מכובדת על ידי פרטנר במקרים מסוימים. כך, אם רכש הלקוח חבילות "דקות קרדיט" וכן חבילה נלווית כגון חבילת "אורנג' סוף שבוע" (בה זוכים הלקוחות בהנחה של 90% מתעריף השיחה בשיחות שתקוימנה בסוף השבוע) או חבילת "אורנג' לילה" (המעניקה הטבה שחלה על שיחות המבוצעות בשעות הלילה) או חבילות אחרות - הטבות אלו לא יכובדו כל עוד מנויים אלה לא ניצלו את מלוא דקות הקרדיט שהתוכנית מקנה להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully