וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלבה של המיליארדרית המנוחה ליאונה הלמסלי נאלצת להסתפק בירושה של מיליון דולר בלבד

סוכנויות הידיעות

22.4.2009 / 18:04

הלמסלי, שהלכה לעולמה בשנת 2007, הורישה לכלבתה טראבל 12 מיליון דולר בצוואתה



הנאמנים על עיזבונה של המיליארדרית המנוחה ליאונה הלמסלי דיווחו כי נתנו 136 מיליון דולר מהונה לצדקה ורק מיליון דולר לכלבתה של הלמסלי - טראבל.



הלמסלי הורישה בצוואתה לכלבה 12 מיליון דולר, אך בית המשפט הוריד את הסכום ל-2 מיליון דולר בעקבות חששות לחייה של הכלבה, ולאחר שנכדיה של הלמסלי לא נכללו בצוואה. טראבל עשויה לקבל את מיליון הדולר הנותרים בסבב התשלומים הבא מטעם הנאמנים על העיזבון.



השבוע העניקו הנאמנים על העיזבון את התשלום הראשון למוסדות שונים לצדקה, בעיקר לבתי חולים. הלמסלי הורתה בצוואתה להעניק מיליון דולר לארגונים להגנה על זכויות בעלי החיים, ביניהם 100 אלף דולר ל-ASPCA.



עוד פורסם כי אחוזתה של הלמסלי, אחת מהאחוזות היקרות ביותר בעיר גריניץ' בבריטניה, מציעה את עצמה למכירה ב-40% הנחה.



דאנלן הול - האחוזה של הלמסלי בדרך ראונד היל - אמורה היתה להימכר ב-125 מיליון דולר, כשנרשמה למכירה בשוק ב-2008. באחרונה פרסמה חברת הנדל"ן דיוויד אוג'ילבי אנד אסושיאייטס כי הורידה את מחיר האחוזה, ששטחה עומד על 161 דונם, בפעם השניה.



הלמסלי נודעה בלשונה החדה ובחוסר אהדתה לבני אדם. היא הלכה לעולמה ב-2007, בגיל 87. במותה החזיקה בנכסים נזילים בשווי של 2.3 מיליארד דולר, אולם החזקות הנדל"ן בעזבון מגיעות לשווי של 3-6 מיליארד דולר. סכום זה גדול פי 10 בערך מהשווי הכולל של כל 7,381 נכסי אגודות בעלי החיים בארה"ב, לפי נתוני מס ההכנסה.



בצוואתה הרשמית הורישה הלמסלי סכום גדול לכלבתה המלטזית, טראבל. בעקבות זאת קיבלה הכלבה איומי מוות, ועתה היא זוכה לאבטחה סביב השעון, בעלות של 100 אלף דולר בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully