וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-iPhone בלם את הירידה ברווחי AT&T: רשמה רווח של 3.13 מיליארד דולר, מעל לתחזיות

רויטרס

22.4.2009 / 22:05

החברה דיווחה על ירידה של 0.6% בהכנסותיה בשל בריחת לקוחות pre-paid וטלפונים קוויים



ענקית הטלקום AT&T דיווחה על ירידה מתונה מהצפוי ברווחיה הרבעוניים, הודות לגידול בשולי הרווח של שירותי האינטרנט האלחוטי שלה, ולביקוש גדול לשירותי האינטרנט המהיר שלה. מניית AT&T עולה ב-3.4% בוול סטריט.



להערכת אנליסטים, הסובסידיה ל-iPhone של אפל מתחילה להשתלם ל-AT&T, לאחר שברבעונים הקודמים פגעה ברווחיותה. משתמשי ה-iPhone משתמשים הרבה יותר בשירותי אינטרנט אלחוטי ממשתמשים רגילים, הודות לממשק הנוח של המכשיר הסלולרי.



רווחי AT&T ברבעון הראשון נחלשו ב-9.5% לסך של 3.13 מיליארד דולר, אך היו גבוהים מתחזיות האנליסטים. שולי הרווח של החברה בתחום האינטרנט האלחוטי, הנהנה מהגידול במשתמשי iPhone, היו אף הם גבוהים מהתחזיות - 40.9%. הכנסות החברה נחלשו ב-0.6% לסך של 30.57 מיליארד דולר מתחת לתחזיות האנליסטים. החברה ייחסה את הירידה בהכנסות לאובדן לקוחות שירותי pre-paid ברשת הסלולר, ולאובדן לקוחות טלפונים קוויים.



AT&T דיווחה כי 1.6 מיליון משתמשי iPhone הפעילו שירותים ברשת AT&T ברבעון, מתוכם 40% מנויים חדשים בחברה. סך מנויי הסלולר החדשים ב-AT&T הגיע ל-1.2 מיליון. לפי הערכות, כ-75% מלקוחותיה החדשים של החברה הם משתמשי iPhone.



מספר מנויי שירות הוידאו שלה, המתחרה בספקיות הכבלים, גדל ב-284 אלף, לסך של 1.3 מיליון – מעל לתחזיות. מספר משתמשי האינטרנט המהיר גדל ב-359 אלף, גם כן מעל לתחזיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully