וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' ופינס יצביעו נגד גזירות האוצר: "אסור לקצץ בתקציב"

צבי זרחיה

23.4.2009 / 7:04



>> חברי הכנסת שלי יחימוביץ' ואופיר פינס, הנמנים עם קבוצת המורדים במפלגת העבודה בשל התנגדותם להצטרפות מפלגתם לממשלה, הודיעו אתמול כי יתנגדו לחלק מהצעות האוצר בתוכנית הכלכלית, בהן הקפאת השכר במגזר הציבורי, הקיצוץ הרוחבי בתקציב המדינה, ביטול הפטור ממע"מ על ירקות ופירות והעלאת המס על בנזין.

"הקפאת השכר בשירות הציבורי היא איוולת כלכלית", אמרה אתמול יחימוביץ'. מדובר בפגיעה במורים, בעובדים הסוציאליים ובאחיות, שבקושי מגיעים לשכר המינימום. על גבם רוצים להציל את המשק? הדבר יגרום לצמצום יכולת הקנייה של מעמד הביניים הנמוך, ויביא להאטה במשק".



עוד אמרה יחימוביץ': "אסור בשום פנים ואופן לקצץ בתקציב. בכל העולם שופכים טריליונים על תקציבים ממשלתיים כדי להיחלץ מהמשבר, ואילו אצלנו מתכוננים להרס השירות הציבורי".



פינס אמר כי לא יתמוך בקיצוצים המוצעים. "אישור התקציב הדו-שנתי מהווה בכייה לדורות", אמר. "רוצים להפעיל תוכנית חירום כלכלית, עוד לפני שאושר תקציב המדינה. הממשלה מתחמקת מאחריות". עוד תבע פינס מהממשלה לחוקק חוק להקטנת שכר בכירים בחברות הציבוריות וחוק שכר מקסימום.



יו"ר הקואליציה, ח"כ זאב אלקין (קדימה), אמר כי אינו מוטרד מההתנגדות הח"כים בעבודה, לנוכח העובדה שבהסכם הקואליציוני התחייבו סיעות הקואליציה שהח"כים שלהן יתמכו בתקציב ובהצעת חוק ההסדרים במשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully