וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes משקיעה 40 מיליון שקל בהשקת ממיר משולב מקס ו-HD

מאת אופיר בר-זהר

23.4.2009 / 7:33

רון אילון: ממיר המקס על כל גרסותיו יגיע לחדירה של 50% ממנויי yes



>> חברת הלוויין yes הודיעה אתמול על השקת מוצר חדש: ממיר המשלב יכולות הקלטה (מקס) וצפייה באיכות HD, בהשקעה של 40 מיליון שקל. להערכת החברה, מכירות הממיר המקליט - שמסתכמת כיום בכ-60 אלף בשנה - לא ירדו. מנכ"ל החברה, רון אילון, צופה כי מכשיר המקס על כל גרסותיו יגיע לחדירה של 50%, "וזאת הערכה זהירה", לדבריו.



אילון הסביר כי רוב מכשירי הטלוויזיה שנרכשו בשנתיים האחרונות יכולים להעביר שידורי HD, אך לדבריו, "מי שהשקיע עד היום בטלוויזיית HD לא קיבל תמורה מלאה לכספו". שיעור החדירה של מכשירים אלה בישראל הוא כ-30%, כאשר בקרב לקוחות yes השיעור אמור להיות גבוה עוד יותר.

מחיר הממיר החדש בתוספת חבילה של שבעה ערוצי HD (סטארס דרמה HD; סטארס אקשן HD; yes MoviesHD; MGMHD; יורו ספורט, פוקס ספורט, ונשיונל גיאוגרפיק HD) יהיה כ-60 שקל בחודש בהתחייבות ל-36 חודשים ללקוחות שאינם מנויי yes מקס או חבילת HD - כפול ממחיר ממיר מקס רגיל. לקוחות ותיקים שמחזיקים כבר בחבילת ה-HD ובממיר מקס יוכלו לשדרג לממיר החדשה תמורת כ-10 שקל בחודש. החברה תספק גם את ערוץ ספורט 5 HD בתשלום נוסף של כ-35 שקל בחודש.



איילון אמר בנוגע לגובה עלות השירות לאור תקופת המיתון כי "אנחנו מודעים לכך שזו לא התקופה הטובה ביותר להשקה כזו, אך אנחנו חייבים לספק את הטלוויזיה הטובה ביותר ולא נמנע מהלקוחות אפשרות לצרוך שירות כזה. השוק בשל ל-HD".



מגמת הצפייה לפי דרישה מתחזקת והולכת, וכ-85% מלקוחות yes מקס העידו שהם עושים שימוש יומיומי במכשיר. נתונים נוספים מראים כי השימוש בממיר המקליט מעלה את זמן הצפייה הממוצע בכ-15% - כחצי שעה מדי יום. גם ב-HOT מעידים שימוש מוגבר באמצעים לצפייה לפי דרישה - VOD ו-HOT מג'יק - כך שמעבר לתחרות על תכנים, מתמודדות החברות ביניהן גם בזירה הטכנולוגית ובשירותים שהן מציעות ללקוחותיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully