וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצמאים בשטח

TheMarker

23.4.2009 / 7:33



>> המיתון ומחנק האשראי לא מונעים מאנשי העסקים לחגוג את יום העצמאות. יוסי מימן ורעייתו הלית בן ישראל ימשיכו במסורת ויערכו גם השנה מסיבת עצמאות בחצר של מטה קבוצת מרחב שבהרצליה פיתוח.



בשנה שעברה באו לאכול בשר על האש כ-500 אורחים, בהם עידן עופר, מיקי שטראוס, בני שטיינמץ, אלפרד אקירוב, לני רקנאטי, אליעזר פישמן, דיוויד פדרמן וצבי זיו. גם לח"כים היתה נציגות נרחבת, בדמות דליה איציק, סילבן שלום, פרופ' אבישי ברוורמן, אופיר פינס, גלעד ארדן, לימור לבנת ויואל חסון. את ענף הייעוץ התקשורתי ייצגו ראובן אדלר, משה תאומים ורני והילה רהב.

כמה מאלה שיגיעו למסיבה של מימן ינצלו את שהותם בהרצליה פיתוח כדי לקפוץ גם למסיבה של עליזה ואריאל יפו, שביקשו מאורחיהם להחליף את המתנה בתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. מי שיבקר בערב יום העצמאות באזור תל ברוך שבצפון תל אביב יוכל לשמוע את הדי המסיבה שתיערך בביתם של מנכ"ל משרד האוצר לשעבר יוסי בכר ואשתו אורית. גם פנינה ומשה אדרי יחגגו בביתם עם חבריהם 61 למדינה.



מי שיישאר לו כוח לאחר מסיבות ערב יום העצמאות, יוכל להגיע בשעות הצהריים של יום העצמאות עצמו להרצליה כדי לנפנף מעל המנגל בביתם של עמי ומיכל פדרמן, מבעלי רשת מלונות דן. בין אורחיהם של בני הזוג פדרמן אפשר למצוא בדרך כלל את יוסי ויליגר ואלי פפושדו. מנכ"ל גדות מיכליות מקבוצת אמפל, ארז מלצר, ייתן לאנשי העסקים לנוח מאירועי העצמאות - ויערוך עם אשתו דורית מסיבת עצמאות מאוחרת ביום שבת הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully